سیلاوی گفت: اربعین از مهمترین رویداد‌هایی است که در طول سال داریم و کار و تلاش در جهت خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی افتخاری بزرگی است.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی نیاز است تمام دستگاه های خدمات رسان و دستگاههای امدادی با هم افزایی و همراهی شرایطی فراهم نمایند که زائرین با آسودگی و خیالی آسوده این مسیر را طی نمایند .

فرماندار و رئیس ستاد اربعین دشت آزادگان نیازمندی ها، مسائل و مشکلات جمعیت هلال احمر شهرستان و پایگاه های موجود بویژه پایگاه جاده ای دهلاویه را عنوان کرد.

او می گوید: در جلسه برنامه ریزی شهرستان سعی کردیم اعتبار خوبی جهت ساخت این پایگاه در نظر بگیریم و امیدوارم با سعی و تلاش جمعیت هلال احمر هر چه زودتر ساختمان این پایگاه به اتمام برسد.

این مقام مسئول در خصوص اسکان اضطراری زائران و جانمایی پایگاه های امداد و نجات در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی و همچنین در محل پایانه و مواکب ، نیز خواستار مشارکت هر چه بیشتر دیگر استان ها و شهرستان ها جهت ارائه خدمات رسانی بهتر و سریع تر به زائران اربعین حسینی شد.

یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمرکشور گفت: پایانه های مرزی چذابه و شلمچه دو مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند و برنامه ریزی جمعیت هلال احمر خوزستان در ارائه خدمت به زائران قابل تقدیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار