اجرای ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه زیرساخت شهری در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: در ۱۸ ماه گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه زیرساخت شهری و عمرانی در اردبیل اجرا شده است.

محمود صفری گفت: با عنایت به توسعه شهری اردبیل در حوزه‌های عمرانی و فضای شهری پروژه‌هایی در دست اقدام و بهره‌برداری بوده که بر این اساس از اواخر ۱۴۰۰ تا به اکنون بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه زیرساخت شهری و عمرانی در نقاط مختلف اردبیل اجرا شده یا در دست اقدام است.

شهردار اردبیل با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری شهرداری اردبیل می گوید: سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی شهرداری در طول سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده و در نظر داریم عایدات این سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌های عمرانی به زودی نصیب مردم اردبیل شود.

او از افزایش ۵ برابری آسفالت ریزی در سطح شهر خبر داد و گفت: هم اکنون در کنار سایر خدمات عمرانی شهرداری لایروبی رودخانه‌های شهری در دستور کار است و همچنین نسبت به توسعه فضای سبز در شهر اهتمام ویژه ای داریم به طوری که در حال‌حاضر در یکی از مناطق حاشیه شهر اردبیل احداث پارک در مساحت ۶ هکتار در دست اجراست.

صفری از نبود مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک خبر داد و می گوید: متأسفانه اردبیل از سایر مراکز در این مورد عقب بوده و جز محروم‌ترین مراکز در بحث ایجاد و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک و مانیتورینگ است که در این زمینه رایزنی‌های لازم با دانشگاه صنعتی شریف برای تسریع روند احداث مرکز مانیتورینگ انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
سوال؟ چرا در کنار آبرو های شهری درختان اینگونه تنک است و درخت نمی کارید. اردبیل دارد گرم می شود.