مدیرکل صمت گلستان گفت: طی یک سال، وضعیت استقبال از سرمایه گذاری صنعتی در استان نسبت به مدت مشابه قبل از آن بیش از ۱۰۰ درصد افزیش داشته است.

درویش علی حسن زاده با بیان این که صدور جواز تاسیس صنعتی به معنای استقبال از سرمایه گذاری است گفت: از ابتدای مرداد سال ۱۳۹۹ تا ابتدای مرداد سال ۱۴۰۰، چهارصد و شانزده فقره جواز تاسیس صنعتی در استان صادر شده بود.

او گفت: طی یک سال فعالیت دولت سیزدهم این عدد با افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی به ۵۰۲ فقره جواز تأسیس رسیده است که نشان می‌دهد استقبال از سرمایه گذاری صنعتی در گلستان افزایش یافته است.

حسن زاده گفت: پیش بینی سرمایه گذاری جواز‌های تاسیس صادر شده در این مدت ۱۵۵ هزار میلیارد ریال است و نسبت به مدت مشابه پیش از آن که ۹۵ هزار میلیارد ریال بوده که افزایشی ۱۶۳ درصدی داشته است.

حسن زاده افزود: همچنین با صدور این جواز‌های تاسیس پیش بینی شده که ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر مشغول به کار شوند در حالی که پیش بینی اشتغال جواز تاسیس‌های صادره در دوره مشابه قبل ۱۱ هزار و ۸۴۰ نفر بوده است.

مدیرکل صنعت ، معدن وتجارت استان گلستان گفت: همچنین طی یک سال فعالیت دولت سیزدهم ۱۴۰ فقره پروانه بهره برداری صنعتی ایجادی و توسعه‌ای با سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی هزار و ۹۴۰ نفر در استان صادر شده است.

حسن زاده گفت: بر اساس این اطلاعات می‌توان نتیجه گرفت که در دولت سیزدهم پروانه‌های بهره برداری با حجم سرمایه گذاری بیشتر و تکنولوژی بالاتر صادر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.