برگزاری رقابت‌های والیبال جوانان بانوان کشور در یاسوج

نائب رئیس هیات والیبال کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رقابت‌های والیبال بانوان کشور در رده سنی جوانان با حضور ۸ تیم در یاسوج خبر داد.

راضیه راستگو، نائب رئیس هیات والیبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت‌های والیبال بانوان کشور در رده سنی جوانان با حضور ۸ تیم از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، یزد، اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در سالن ورزشی دانشگاه یاسوج از دیروز، ۲۳ مرداد ماه آغاز شده است.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌ها در ۲ گروه ۴ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند و از هر گروه ۲ تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقه‌ها خواهند شد.

راستگو می‌گوید: در گروه یک این رقابت‌ها تیم‌های سیستان و بلوچستان، فارس، اصفهان و کهگیلویه وبویراحمد و در گروه دوم نیز تیم‌های یزد، بوشهر، هرمزگان و کرمان با هم رقابت می‌کنند.

به گفته نائب رئیس هیات والیبال کهگیلویه و بویراحمد؛ دیروز و در اولین روز این رقابت‌ها ۴ بازی برگزار شد و این نتایج بدست آمد:
تیم بانوان یزد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم بوشهر گذشت و سیستان و بلوچستان در ۳ ست بر تیم فارس پیروز شد.

همچنین هرمزگان با نتیجه ۳ بر صفر بر تیم کرمان پیروز شد و اصفهان با نتیجه ۳ بر صفر بر کهگیلویه و بویراحمد غلبه کرد.

در ادامه این مسابقه‌ها که امروز، دوشنبه ۲۴ مرداد ماه با ۴ بازی برگزار می‌شود و طبق برنامه تیم‌های بوشهر با هرمزگان، یزد با کرمان، اصفهان با فارس و کهگیلویه و بویراحمد با سیستان و بلوچستان به مصاف هم می‌روند.

این مقام مسئول می‌گوید: حضور بانوان در عرصه‌های ورزشی و رقابت‌های کشوری و جهانی سبب نشان دادن استعداد‌های آن‌ها می‌شود و امیدواریم با حمایت مسئولان استان، شاهد پیشرفت ورزش و رشته والیبال باشیم و بتوانیم افتخار‌های متعددی برای کهگیلویه و بویراحمد کسب کنیم.

راستگو در پایان از همکاری و حمایت‌های مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، معاونان او، مسئول امور بانوان این اداره کل، ریاست دانشگاه یاسوج و مدیر تربیت بدنی این دانشگاه در برگزاری این دور از رقابت‌ها تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.