معاون فرماندار هندیجان گفت: وضعیت بیماری کرونا در شرایط حساسی بوده چرا که پیک کرونا هنوز پایان نیافته است.

  امید جوکار ضمن قدردانی از خدمات مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و آغاز فعالیت مدارس و امکان شیوع سویه‌های جدید کرونا ویروس، عادی انگاری در جامعه میتواند بسیار خطرناک باشد.

او می گوید: ادارات و اصناف بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا میبایست دستورالعمل‌های مقابله با کرونا را به طور جدی اجرا نمایند و درصورت بی توجهی با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد. از طرفی وظیفه انسانی نیز ایجاب میکند جایی که رهبر معظم انقلاب، جان فشانی‌های کادر بهداشت و درمان را در مقابله با این بیماری تعبیر به مجاهدت کردند، همه نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها جدی باشیم و یاور و همراه این مجاهدان سلامت باشیم.

معاون فرماندار هندیجان در خصوص پلمب تعدادی از اماکن عرضه کننده قلیان در روز‌های گذشته،  گفت: درصورت تعهد ثبتی کافه‌ها و سفره خانه برای عدم عرضه و مصرف قلیان و سیگار، میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند، درغیر این صورت ضمن ابطال مجوز، مکان برای همیشه پلمب خواهد شد.

وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز ازجمله استفاده از ماسک و ترریق واکسن در همه قشر‌ها ازجمله مردم ادارات و بانک‌ها بسیار پایین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.