رئیس پلیس راه خوزستان گفت: برای کنترل تردد زائران ۱۰۰ تیم راهداری در پنج ورودی استان و مسیر‌های منتهی به مرز‌های شلمچه و چذابه مستقر شوند.

سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین در ۲۶ شهریور ماه برابر تجربیات سال‌های گذشته بین ۱۵ تا ۲۰ روز قبل این تاریخ، اجرای طرح کنترل ترافیکی در مرز‌های خوزستان آغاز می‌شود؛ در فرماندهی پلیس راه خوزستان نیز آمادگی‌های لازم برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی وجود دارد.

او ادامه داد: نقاطی را که همکاران باید مستقر و کنترل ترافیکی انجام دهند، تعیین شده و در عین حال هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز نیز صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه خوزستان می‌گوید:  طرح‌های نیمه‌تمامی در خوزستان وجود دارند که اگر به اربعین برسند، مشکلی نیست و زیر بار ترافیکی می‌روند؛ همچنین ایمن‌سازی طرح‌هایی که به ایام اربعین نرسند نیز انجام می‌شوند.

سرهنگ دولتشاهی به خط‌کشی جاده‌ها و تلاش راهداری خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: نصب گاردریل و استقرار نیوجرسی یا جداسازی و تفکیک مسیر‌های تردد در حال انجام است و ایمن‌سازی به صورت کامل انجام می‌شود.

او گفت: در مرز‌های شلمچه و چذابه نیز موضوعات ترافیکی، کنترل پارکینگ‌ها، مسیر‌های تردد مواکب و اتوبوس‌های حمل و نقل زائران حسینی از سوی پلیس راه پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار