آقای روزبهانی گفت: ما با کاهش مراجعه کنندگان به مراکز خدمات پس از فروش روبرو هستیم و این اطلاعات مربوط به آمار و اطلاعات روزانه است که هر روز بررسی می شود.
به گفته قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک، مطابق بخش نامه ابلاغی وزارت صمت که اوایل سال ۱۳۹۹ ابلاغ شد ما یک سرویس هزار کیلومتر به خودروها اضافه کردیم و همین امر باعث شده این حس به وجود بیاید که مراجعات بیشتر شده است اما این به دلیل مشکلات خودرو نیست و به دلیل این سرویس است.
او گفت: بیش از ۶۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در کشور وجود دارد و روزانه بیش از ۱۰ هزار خودرو سرویس می شود. ۸۵ درصد خودرو ها روز اول ترخیص میشوند.موارد خاصی وجود دارد که نیاز به کارشناسی دارد و این کارشناسی ها خیلی فوری و سریع انجام میشود.