رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه از انتشار فراخوان نخستین شب شعر عاشورایی با عنوان "در خیمه کلمات" ویژه شاعران استان سمنان خبر داد.

فیض گفت: فراخوان نخستین شب شعر عاشورایی با عنوان" در خیمه کلمات" با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی ویژه شاعران استان سمنان در مجتمع فرهنگی و هنری باران شهرستان سرخه برگزار می شود. 

وی افزود: این فراخوان در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان و یک بخش ویژه که توجه به ویژگی های بومی عزای حسینی در استان سمنان شامل سنت ها، مراسم، شخصیت ها و اماکن است برگزار می شود. 

فیض گفت: به برگزیدگان این شب شعر، ۱۰ میلیون ریال به نفر اول و نیز افراد دوم و سوم به ترتیب هشت و شش میلیون ریال، چهار میلیون ریال به پنج نفر از افراد شایسته تقدیر و سه شاعر برگزیده نوجوان پنج میلیون ریال جائزه به سه نفر در بخش ویژه تعلق می گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه، مهلت ارسال آثار به این برنامه شعری را تا پانزدهم شهریور و زمان برگزاری مراسم پایانی را بیست و سوم شهریور بیان کرد و اظهارداشت: علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه فراخوان شعر عاشورایی سرخه واقع در بلوار بسیج، روبروی فرمانداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه از طریق پیام رسان واتساپ و ایتا به شماره تلفن ۰۹۱۹۲۳۱۹۸۰۲ ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.