حجت الاسلام سبزی گفت: به فتنه گران هشدار می‌دهیم که مردم آزموده را آموزدن خطا است.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

از مردم ولایتمدار ایران اسلامی مخصوصا شهر‌ها و روستا‌های ساوه و زرندیه تشکر می‌کنم که بعد از دوسال محدودیت‌های کرونایی امسال پرشورتر از هر سال خیمه عزای سید سالار شهیدان اباعبدالله الحسین را بر پا کردند.

بدا به حال چهره منفوری که روز عاشورا با سوء استفاده از رأفت اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی با بیانیه ننگین خود نقطه تاریک دیگری بر کارنامه سیاه خود افزود و به فتنه گران هشدار می‌دهیم دست از شیطنت بردارید که مردم آزموده را آموزدن خطا است.

ضمن خداقوت به تیم مذاکره کننده اعلام می‌کنیم فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهید، حقوق ملت را در نظر گرفته، از موضع عزت و اقتدار عمل کنید که مردم هم پشتیبان شما است ما ملت امام حسینیم.


با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر از ریاست جمهور و دولت خدمتگذار بابت همه زحمات و تلاش‌های شبانه روزی که انصافا در مدت یکسال گذشته توفیقات مهمی در زمینه‌های مختلف داشته اند تشکر می‌کنم، اما با وجود این زحمات هنوز مسائل پیچیده و بعضا بغرنج در جامعه حل نشده است

دغدغه‌ها در مورد افزایش حقوقشان بازنشستگان، اجرا نشدن رتبه بندی معلمان، تبعیض در حقوق و پرداخت‌ها که ریاست جمهوری هم بار‌ها عنوان کرده بجاست.

به نظر می‌رسد حلقه مفقوده حکمرانی مبتنی بر تعالیم اسلامی است تجویز نسخه‌های لیبرالی و غیربومی پاسخگو نیست باید نسخه بومی داشته باشیم.

مگر مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان نفرمودند بروید سند راهبردی صنعت، معدن، کشاورزی طراحی کنید؛ ما بعد از ۴۳ سال هنوز مدل حکمرانی بومی متناسب با فرهنگ و اقلیم جغرافیای خودمان طراحی نکرده ایم.

حضرت آقا در یکی از سخنرانی هایشان فرمودند اینکه ما در همان ساختمانی که آن طاغوت حکمرانی می‌کرد حکمرانی کنیم، مثل او هم عمل کنیم که نشد ما با او فرقی نداریم روش مان باید با روش بندگان شیطان متفاوت باشد.

حضرت آقا در سخنرانی ۲۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ از ضرورت تحول در همه بخش‌های حکمرانی کشور سخن گفتند و فرمودند مقصود ما از تحول ایجاد یک حرکت جهشی و جهادی در همه بخش‌های اداره کشور و همه بخش‌های حکمرانی کشور و به طور خلاصه حفظ و تقویت اصول و خطوط انقلاب و نوآوری در شیوه ها، روش‌ها و کارکرد‌ها جزو مسلمات این دوره انقلاب اسلامی است.

حضرت امام راحل هم از همان ابتدای پیروزی انقلاب نهاد‌های مردمی را ایجاد کردند و امروز با تدبیر حکیمانه حضرت آقا برای تربیت حکمرانان مدرسه حکمرانی شهید بهشتی تاسیس شده که لازم است همه دستگاه‌های حاکمیتی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.