آزادسازی ۱۸ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی ۱۸ هزارو ۵۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی در شهرستان محمودآباد، خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: یکی از ماموریت‌های مهم و مستمر این فرماندهی، اجرای احکام مربوط به ساخت و ساز‌های غیرمجازی که افراد سودجو با ساخت بنا و ویلا در زمین‌های کشاورزی بدون مجوز قانونی اقدام می‌کنند، می‌باشد.

او افزود: قلع و قمع و تخریب ۱۱ مورد دیوارکشی و ساخت و ساز غیرمجاز در ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی روستا‌های اطراف بخش سرخرود شهرستان محمودآباد که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان، بنا سازی و دیوارکشی احداث شده بود، با حکم مقام قضائی انجام شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره معرفی ۲ متهم این پرونده به مراجع قضائی، گفت: ارزش این زمین‌ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ ۲۷۷ میلیارد ریال بوده و این تخریب با حضور دستگاه‌های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی، بخشداری و با حضور مقتدرانه پلیس بدون هیچ گونه رخدادی به اتمام رسید.

سردار میرزایی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوز‌های قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.