از طرح های فضای سبز کرج چه خبر؟

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تداوم عملیات فنی و اجرایی احداث ۷ پارک محله‌ای در مناطق ده‌گانه کرج خبر داد.

رمضان علی پور رستمی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت:  در حال حاضر هفت پارک در مناطق ده‌گانه کرج  در حال احداث است که با بهره‌برداری از آن‌ها سرانه  فضای سبز کرج افزایش می یابد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  افزود: پیشرفت فیزیکی پارک محله‌ای «نیلوفر» واقع در منطقه شش را ۷۵ درصد است و در همین منطقه عملیات احداث پارک الزهرا ۲ نیز کلید خورده است.

او گفت: عملیات فنی و عمرانی پارک کوهپایه در محله حسن‌آباد تکمیل‌شده و با نصب مبلمان آن به‌زودی این پارک به بهره‌برداری می‌رسد.

رمضان علی پور رستمی افزود: در تمام پارک‌های جدیدالاحداث، امکانات ورزشی نیز برای استفاده عموم تعریف‌شده و نصب تجهیزات مذکور تأثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان دارد.

 سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت:   با حمایت و همراهی اعضای شورا ششم احداث ۳۰ پارک محله‌ای در سطح مناطق ده‌گانه شهر کرج برنامه‌ریزی‌شده که به همین منظور،  از ابتدای امسال  بوستان‌های باغ خرمالو- سراج- روستا نژاد- خلج آباد و  آموزش ترافیک به بهره‌برداری رسیده است.

برچسب ها: احداث پارک ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.