دیدار وزیر خارجه بحرین با سفیر رژیم صهیونیستی در منامه

«عبداللطیف بن راشد الزیانی» با سفیر رژیم صهیونیستی در بحرین دیدار کرد.

«عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین امروز (چهارشنبه) با «عیتان نای» سفیر رژیم صهیونیستی در منامه دیدار کرد.

خبرگزاری بحرین اعلام کرد که در این دیدار روابط دوجانبه بین بحرین و رژیم صهیونیستی و نیز راه‌های تقویت همکاری‌های مشترک، ارتقای آن به سطوح جامع‌تر و موضوعات مورد اهتمام طرفین بررسی شد.

پیش از این، عیساوی فریج وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود کنفرانسی که قرار بوده ماه آینده به مناسبت دو سالگی عادی سازی روابط این رژیم با برخی از کشور‌های عربی در سرزمین‌های اشغالی برگزار شود، لغو شده است.

روز یکشنبه گذشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از فریج نوشت: این کنفرانس به دلیل امتناع نمایندگان کشور‌های عربی از شرکت در آن به دلیل همزمانی با مبارزات انتخاباتی کنست لغو شده است. 

پیشتر نیز  دفتر یائیر لاپید اعلام کرده بود که ترکیه و رژیم صهیونیستی روابط خود را از سر می گیرند. دفتر یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) پس از تماس تلفنی لاپید با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با صدور بیانیه‌ای  اعلام کرد که ترکیه و رژیم صهیونیستی روابط دیپلماتیک خود را به طور کامل از سر می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار