کردی موفقیت امسال در مدیریت پیک بار را حاصل برنامه‌ریزی و همگرایی مجموعه صنعت برق دانست.

آرش کردی در نشست شورای پایانی شبکه برق خوزستان در محل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: امسال تجربه خوبی در صنعت برق به دست آمده و آن همگرایی برای عبور از پیک ۱۴۰۱ بود که با موفقیت تا این لحظه انجام شده.

او این موفقیت را اصلا اتفاقی ندانست چرا که با برنامه‌ریزی و همگرایی صورت گرفته و اقدامات با اهمیتی برای مدیریت مصرف برق صورت گرفت بدون اینکه در جامعه تنشی ایجاد شود.

آقای کردی خواست تا این همگرایی در مسائل مالی و اقتصادی صنعت برق نیز ایجاد شود و مدیران در سطح منطقه‌ای و استانی با مطالبه‌گری پیگیر حل مسائل با توجه به ظرفیت‌های منطقه خود باشند تا بتوان صنعت را به سرانجامی رساند.

مدیرعامل شرکت توانیر شرکت‌های برق منطقه‌ای را پایه و اساس هر ناحیه خواند که باید کمک شود با همگرایی و هم‌افزایی همه مجموعه‌های صنعت برق چه در بحث مدیریت شبکه و چه در بحث مسائل مالی و اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های استانی، صنعت برق را به ریل اصلی خود برگرداند.

محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت شبکه برق خوزستان و اقدامات انجام شده برای حفظ پایداری شبکه برق و مشکلات و چالش‌های پیش رو گفت: شبکه خوزستان شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و برخی از اتفاق‌ها مانند افزایش دما، سیل، زلزله و گرد و غبار خارج از اختیار ما است که باید شبکه را با این شرایط سازگارسازی کنیم مانند اقداماتی که برای مقاوم سازی شبکه در مقابل گرد و غبار انجام داده‌ایم و اکنون آسیب‌پذیری آن کمتر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۱:۵۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
باشگاه خبرنگاران خواهشا منتشر کن.
مدیریت بار با قربانی کردن صنایع و در انتها مزد دریافتی کارگر به دست نمیاد. من کارم بهره‌بردای شبکه و دانشجوی دکتری هستم. با دردهای هر صنعت آشنایی کامل دارم. متاسفانه مدیران از دل دانشکاه بیرون نیومدند که بخوان سیستمی بهینه رو ایجاد کنند. فقط به فکر صندلی هستند علیرغم نداشتن کوچک‌ترین علمی. با حرف‌های دهن پر کن سیستم فقط بیشتر رو به عقب برمی‌گرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
جل الخالق! مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
دست هر کسی که خالصانه کار می کنه درد نکنه
دم هر کسی که برای مردم تلاش می کنه درد نکنه
خدا یارش باد
آخرین اخبار