مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد، گفت: آسفالت بسیاری از روستا‌ها امسال در دستور کار قرار دارد.

بیک مداح  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد، گفت: تا پایان سال جاری طرح هادی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار انجام می‌شود.

بیک مداح گفت: بنیاد مسکن در سه حوزه مسکن روستایی، مسکن شهری، عمران روستایی فعالیت می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر زابل، زاهدان، چابهار و ایرانشهر متولی احداث مسکن و شهرسازی است و در سایر شهر‌ها که پایین ۱۰۰ هزار نفر هستند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسؤول تامین مسکن متقاضیان است.

این مسؤول ادامه داد: در زاهدان پروژه ۷۲۳ واحدی داریم که پروژه شاخصی است و کار آغاز شده و در حال انجام است.

وی بیان کرد: در حوزه مسکن روستایی، ۲۷۰ هزار واحد غیرمقاوم در سطح استان داریم که ۱۱۹ هزار واحد تا کنون مقاوم‌سازی انجام شده و مابقی در دستور کار است.

بیک مداح گفت: در سطح استان بازسازی ۴ هزار و ۱۰۰ واحد در سیل دی ما سال ۱۴۰۰ را داریم، بازسازی ۲۱۵۰ واحد سیل ۱۴۰۱ و ادامه کار ۱۶ هزار واحد دی ماه سال ۹۸ را در دست اقدام داریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: با ارگان‌های حمایتی نیز تفاهم نامه‌هایی داریم که آن‌ها نیز در دستور کار است.

این مسؤول ادامه داد: طرح هادی روستا‌ها در دستور کار قرار دارد که خود نقشه راه ما هست که باید برای روستا‌های بالای ۲۰ خانوار خدمات لازم ارائه شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا پایان امسال طرح هادی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار انجام می‌شود، گفت: در منطقه سیستان مشکل پیمانکار و نیروی کار ماهر یا کارگری نداریم چرا که خود مردم همکاری و مشارکت دارند این در حالیست که در شهر‌های منطقه بلوچستان با مشکل نیروی کارگری مواجه هستیم و مردم هیچگونه همکاری ندارند و این خود در تاخیر اتمام پروژه‌ها اثر گذار است.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد، گفت: آسفالت بسیاری از روستا‌ها امسال در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار