دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به رشد قابل توجه کشفیات مواد مخدر در استان، از کشف بیش از یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در چهار ماه سپری شده در سال جاری خبر داد.

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه ضمن تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی کرمانشاه با قاچاقچیان مواد مخدر، گفت : باتوجه به اینکه اعتیاد همواره به عنوان یکی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جدی در کرمانشاه مطرح بود، بنابراین برخورد با قاچاقچیان و عرضه کنندگان موارد مخدر بصورت جدی و در چهارچوب قانون در دستور کار است.

وی ادامه داد: متاسفانه قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر باعث آسیب رساندن به جوانان و فروپاشی زندگی‌های بسیاری شده اند، در این راستا ضابطین دستگاه قضایی همواره در تلاش هستند تا ضمن شناسایی قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، برای کاهش آمار اعتیاد در استان قدم بردارند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به بالا بودن آمار تیراندازی‌ها در کرمانشاه و وجود تعداد قابل توجهی سلاح مجاز و غیرمجاز در دست مردم اشاره کرد و گفت: در این رابطه به دنبال این هستیم که مانع از ورود سلاح گرم از مرز‌های استان به داخل کشور شویم.

کرمی اضافه کرد: در این راستا در چهار ماه سپری شده از سال جاری تعداد ۸۱۶ قبضه سلاح شامل حدود ۳۴۳ قبضه سلاح جنگی و ۴۷۳ قبضه سلاح شکاری در استان کشف و ضبط شده است.

دادستان کرمانشاه از کشف هفت هزار و ۴۹۴ عدد انواع مهمات نیز در این مدت خبر داد و گفت: ۴۹۶ نفر هم در ارتباط با کشف سلاح گرم و مهمات در استان دستگیر شده اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.