مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۸ مرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


چرا از یک ماه پیش تا اکنون کرایه اتوبوس‌ها دو برابر شده است؟ کرایه اتوبوس از کاشمر تامرز ۳۵میلیون تومان بوده و الان با نزدیک شدن به ایام سفر اربعین کرایه اتوبوس دربستی به ۷۵میلیون تومان رسیده است لطفا پیگیری کنید.


با عرض سلام و احترام، لطفا در مورد حذف سهمیه تاهل و فرزند در نهمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش پیگیری کنید. اعمال این نمرات باعث مردود شدن داوطلبان مجرد شده است. لطفا پیگیری کنید افزایش نمره حذف شود و نمرات امسال مجدد بررسی شود.


باسلام وخسته نباشید، بنده ساکن محله خرمدشت در شهرستان کرج هستم، شهرک ما در منطقه‌ای محروم در کرج واقع شده است. مشکلات زیاد داریم، ولی یکی از مشکلات بزرگ ما این است که تنها دبیرستان دخترانه شهرک ما حدود۳ سال پیش به علت نشست کردن زمین، حکم تخریبش صادر شده، اما با گذشت ۳سال همچنان مردم این شهرک محروم بلاتکلیف هستند و این مدرسه نزدیک به هزار و ۸۰۰ دانش آموز دختر دارد، که به علت مشکلات مالی اکثرشان قادر به ادامه تحصیل در خارج از شهرک نیستند، از شما خواهش می‌کنم گزارشی تهیه کنید.


سلام ما جمعی از قبول شدگان آزمون فراگیر هشتم هستیم که سال ۹۹ در آزمون شرکت کردیم با وجود اینکه آزمون نهم هم برگزار شد اما هنوز ما تعیین تکلیف نشدیم. لطفا پیگیری کنید.


سلام و وقت بخیر رتبه بندی نیرو‌های آموزشی مهرآفرین را حذف کردند. ما درخواست کد استخدامی و تبدیل وضعیت بدون آزمون را داریم.


درباره گرانی داروها در داروخانه گزارشی تهیه کنید.


سلام و وقت بخیر من کارگر شهرداری شهر بستان از توابع استان خوزستان هستم. خواهش می‌کنم بیمه و حقوق این قشر زحمتکش را پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
سلام در مورد سامانه جدید وزارت رفا درخصوص یارانه چندین بار درسایت اقدام ولی کار نمی کند وسخت هست لطفا رسیدگی شود.تشکر.
آخرین اخبار