مدیر توزیع برق شهرستان اندیمشک از اجرای ۴۵ کیلومتر از شبکه هوایی بدون روکش برق این شهرستان به کابل خودنگهدار خبر داد.

سعید هیبت اله پور مدیر توزیع برق شهرستان اندیمشک گفت: طرح تبدیل شبکه برق مناطق مختلف آغاز شده و تاکنون بیش از ۴۵ کیلومتر شبکه برقی در مناطق مختلف به کابل خود نگهدار تبدیل شدند.

او می‌گوید: از زمان آغاز این طرح بیش از ۴۰ اصله پایه بتونی به جای پایه‌های چوبی فرسوده در جهت زیباسازی مبلمان شهری و اجرای پروژه سیم به کابل نصب شدند.

هیبت اله پور هدف از اجرای طرح تبدیل شبکه برقی به کابل خودنگهدار را تقویت راندمان شبکه و تامین برق پایدار و مطمئن در جهت «رفاه حال هرچه بیشتر شهروندان» بیان کرد.

مدیر توزیع برق شهرستان اندیمشک ادامه داد که در کابل‌های خود نگهدار معایب نسبت به شبکه‌های هوایی بدون روکش به حداقل می‌رسد و همچنین از هرس درختان، تلفات شبکه، ایجاد اتصالی در شبکه و ... جلوگیری می‌گردد و در صورت برخورد کابل با تجهیزات و یا درختان هیچگونه تلفات و مخاطره‌ای را برای مشترکین در پی نخواهد داشت.

به گفته هیبت اله پور سرقت سیم‌های برق باعث ایجاد مشکلاتی برای این اداره و شهروندان شده بود که با اجرای این طرح، دست سارقان از سرقت سیم‌های برق کوتاه خواهد شد.

برنامه تبدیل شبکه‌های هوایی بدون روکش برق به کابل خودنگهدار تاکنون در برخی از مناطق مختلف شهرستان اندیمشک از جمله ۱۸ هکتار، کوی پلیس، کوی نیرو، کوی فرهنگیان و... اجرا شده.

مدیر توزیع برق شهرستان اندیمشک در پایان گفت: طرح کابل خودنگهدار با مشارکت ۵ گروه از پیمانکاران و به صورت «جهادی» از ۲۲ تیرماه امسال آغاز شده و تا حذف کامل سیم‌های مسی از شبکه برق شهرستان اندیمشک ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.