نیم صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۲۹ مرداد را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه خبر شمال با انتخاب تیتر "غارت خاک با اسم رمز لایروبی!" گزارشی با توجه به خاک خواری هیرکانی در برخی مناطق شمال که در روز‌های گذشته خبرهایی مبنی بر فروش خاک جنگل‌های شمال در صفحات مختلف شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، ارائه می دهد.

روزنامه بامداد جنوب با انتخاب تیتر "بخش خصوصی هنوز کشتی خریداری نکرده است!" در خصوص سفر دریایی به جام جهانی قطر در اما و اگرها نوشت.

روزنامه شهر آرا با انتخاب تیتر"تاریخ سوخته کبریت" در خصوص روزگار صنعتی پررونق که دیگر در مشهد به فراموشی سپرده شده است نوشت.

روزنامه اصفهان زیبا با انتخاب تیتر " مصائب سگی!  " در خصوص قوانین برای مالکیت حیوانات خانگی ،هزینه های نگهداری از سگ و گربه و وضع جریمه های سنگین برای قانون گریز ها نوشت.

روزنامه خبرجنوب با انتخاب تیتر "رانت ۹۱ هزار میلیاردی؛ مبارکه!" در گزارشی تحقیق و تفحص مجلس از فساد شرکت فولاد اصفهان از رانت خواری و پولشویی گرفته تا مسافرت‌های خارجی و خرید ویلا با زیر پا له کردن منافع میلیون‌ها سهامدار ارائه شده است.

روزنامه های قدس با انتخاب تیتر "کشتی نجات در آستان خورشید"، روزنامه زاینده رود با انتخاب تیتر "اصفهان؛بهشت خیرین" و روزنامه آفتاب یزد با انتخاب تیتر "بازنشستگان در انتظار" از جمله عناوین تیتر‌های روزنامه‌هایی هستند که امروز منتشر شده اند.

در ادامه دیگر روزنامه های منتشر شده را با عناوین و تیترهای مختلف می توانید امروز در سایت استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

قدس

بامداد جنوب

زاینده رود

خراسان

اصفهان زیبا

شهرآرا

ابتکار جنوب

خبر شمال

خبر جنوب

اخبار اصفهان

شهرآرا

سپهر ایرانیان

آفتاب یزد

اصفهان امروز

دیده بان

آوای خراسان جنوبی

وقایع استان

نقد حال

دریای اندیشه

صبح امروز

وحدت

کرمان امروز

دیار سبز

کاغذ وطن

اقتصاد کیش

صبح کاسپین

کرانه شمال

پیام سپیدار

ساقی آذربایجان

سیمای شهر

صبح ساحل

بشارت یزد

خراسان رضوی

شیراز

کارون

نصف جهان

ولایت قزوین

باختر

وارش

خراسان شمالی

دیار پاکان

تماشا

اترک

امروز خراسان جنوبی

دریا

یاقوت وطن

عسلویه

گویه

طلوع

هگمتانه

بشارت کیش

سپهر غرب

عصر اصفهان

پیام آشنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.