پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک در قزوین از یکم تا چهارم شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برپا می‌شود.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: کارآفرینی و ایجاد کسب و کار‌های کوچک و متوسط، نقش مهمی در ایجاد تحول در بخش صنعت را دارد و با عنایت به شعار سال، نقش اساسی در راستای تحقق اهداف تولید، اشتغال و کارآفرینی به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند توسعه تکنولوژی است که برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنعت، بستر بسیار مناسبی را به‌منظور تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و استفاده از دستاورد‌های نوین را برای متخصصان، فعالان صنعتی و تولیدکنندگان فراهم می‌سازد.

خورگامی تصریح کرد: با توجه به این مهم، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین همزمان با اولین نمایشگاه کار در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تاریخ یکم تا چهارم شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: معرفی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با محصولات و دستاورد‌های صنایع کوچک و متوسط، شناخت صنایع کوچک از ظرفیت‌های یکدیگر و کمک به بازاریابی محصولات تولید شده در این دسته از صنایع از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

خورگامی یادآور شد: این نمایشگاه به مدت چهار روز با حضور واحد‌های تولیدکننده، خوشه‌های صنعتی در حوزه‌های صنعت، غذایی، شوینده و بهداشتی، ساختمان، آموزش، منسوجات و بسته بندی در محل دائمی نمایشگاه‌ها برپا خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار