معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جهاد تببین از مسائل مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و شما آزادگان سرافراز اسلام میدان دار این جهاد هستید.

رحمدل بامری  در گردهمایی آزادگان سرافراز شهرستان زاهدان با عنوان «آزادگان؛ بچه‌های حاج قاسم سردار پر افتخار» اظهارداشت: افتخار می‌کنم که در جمع شما آزادگان هستم، زیرا که شما از خاک و ناموس کشور و ارزش‌های انقلاب و نظام دفاع کردید.

وی با بیان اینکه آزادگان در دوران دفاع مقدس با دست خالی، اما با اراده الهی حماسه آفریدند، گفت: آزادگان با وجود تمام محدودیت‌هایی که از سوی رژیم صدام در اردوگاه‌های اسارت ایجاد شده بود، پیام امام را به گوش جهانیان رساندند و حماسه‌هایی خلق کردند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اسرای عراقی در بهترین شرایط در کشور ما اسیر بودند، اما اسرای ما شکنجه‌های رژیم بعثی را تحمل کرده و لحظه‌ای از اعتقادات خود بازنگشتند.

وی بیان کرد: آزادگان ما در دوران اسارت بدترین توهینی‌ها را تحمل کردند، اما از راه انقلاب عقب نشینی نکردند.

بامری دفاع مقدس را دفاع از اسلام و بشریت و پیام آور استقامت و شجاعت دانست و با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین گفت: جهاد تببین از مسائل مهم امروز جامعه ماست که باید همه بویژه مسوولان و صاحبان تریبون و قلم به آن توجه داشته باشند و شما آزادگان اسلام میدان دار این جهاد هستید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار