رئیس جمهور در سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که پیش از ظهر امروز شنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد، آموزش و پرورش را مهمترین نهاد فرهنگی کشور و متولی امر تعلیم و تربیت خواند و گفت: آینده مدیریت، سیاست و اقتصاد کشور در آموزش و پرورش رقم میخورد و بیتردید توسعه کشور در گرو توسعه این نهاد است.
حجتالاسلام رئیسی با بیان اینکه مهمترین ماموریت انبیای الهی تربیت مردم بوده است، افزود: امروز وظیفه خطیر و بسیار مهم تربیت انسان و انسانسازی بر عهده معلمان و نهاد آموزش و پرورش است.
رئیس جمهور با بیان اینکه جایگاه تعلیم و تربیت باید به عنوان یک جایگاه ممتاز و متعالی در جامعه تثبیت شود، تصریح کرد: هرگونه هزینه هدفمند در آموزش و پرورش، یک سرمایهگذاری برای کشور در راستای ارتقای آموزش یک نسل و تربیت نیروی انسانی فرهیخته است.
حجتالاسلام رئیسی با تاکید بر ضرورت بازبینی اقدامات انجام شده در گذشته و احصای نظام مسائل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پیشنهاد بنده به این اجلاس و همه مدیران آموزش و پرورش این است که با نگاه نقادانه و منصفانه، نقاط ضعف و قوت روند حرکتی در گذشته را واکاوی و با شناخت مشکلات، راهکارهای ایجاد تحول و غلبه بر مشکلات را تدوین و ارائه کنند.
رئیس جمهور در ادامه لزوم جبران عقبماندگیها در عدالت آموزشی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بیعدالتی در نظام آموزشی صرفا مربوط به کمبود امکانات و تجهیزات در مناطق محروم نیست، گاهی تعیین ساعات و نوع چینش دروس خاص در برنامه درسی دانشآموزان، از مصادیق بیعدالتی است که رفع آن باید مورد توجه مدیران آموزش و پرورش قرار گیرد. اساساً عدالتخواه شدن افراد جامعه در گرو تربیت و آموزش صحیح در نهاد آموزش و پرورش است.
حجتالاسلام رئیسی تقویت سطح کیفی آموزش در مدارس را از مصادیق ارتقای عدالت آموزشی در کشور خواند و افزود: مدارس دولتی پرچمداران آموزش عمومی در کشور هستند و به هیچ عنوان شایسته نیست در آزمونهای هماهنگ کشوری، دانشآموزان این مدارس سطح علمی نازلی داشته باشند و این تلقی در کشور شکل بگیرد که موفقیت در گروی پیوستن به مدارس غیردولتی است.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت مردمیسازی آموزش و پرورش و میدان دادن به مردم در این حوزه، گفت: والدین میتوانند نقش بسیار مهمی در مردمیسازی تعلیم و تربیت ایفا کنند. شرایط کرونایی در کنار همه مشکلاتی که برای مردم و کشور ایجاد کرد، در عین حال تجربیات مفیدی به ارمغان آورد که یکی از آنها نقش و کمک کردن والدین به معلمان در تعلیم و تربیت بود.
حجتالاسلام رئیسی افزود: مردمی کردن آموزش در کنار مدارس دولتی و خصوصی، رویکرد جدیدی است که اساس آن میدان دادن به گروههای مردمی و جهادی در عرصه آموزش و پرورش است. تقویت نقش نظارتی مردم در آموزش و پرورش، جلوه دیگری از مردمی کردن آموزش و پرورش است.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود تحقق اهداف سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش را در گرو نگاه تحولگرایانه مدیران دانست و تصریح کرد: امروز و با گذشت ۴۳ سال از استقرار پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات ما باید مبتنی بر مبانی روشن، متقن و محکم با قابلیت اجرایی باشد.
حجتالاسلام رئیسی با اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در اجرای سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش پیشنهاد کرد که این دانشگاه در راستای عمل به مسئولیتهای خود از ظرفیتهای مراکز پژوهشی و تحقیقی و همچنین دانشکدههای علوم تربیتی سراسر کشور بهره و یاری بگیرد.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به تحقق وعده دولت برای رتبهبندی معلمان اشاره کرد و گفت: همانطور که وعده کرده بودیم با تعامل با مجلس، قبل از پایان سال اول دولت، طرح رتبهبندی معلمان پس از ۱۱ سال تاخیر اجرا گردید. در این زمینه مسائل مالی و بودجهای مقدمه و فرع ماجرا بوده و برای دولت مردمی مسئله اصلی توجه به شأن، منزلت، مهارت و مهارتآفرینی معلمان بوده است.
حجتالاسلام رئیسی همچنین با اشاره به ایام سوگواری حضرت اباعبداللهالحسین(ع) و اسارت خاندان آلالله افزود: امام حسین(ع) معلم بشریت است و مهمترین الگوی ما برای تعلیم و تربیت جامعه حضرت حسین بن علی (ع) و حضرت زینب کبری (س) هستند. امیدواریم به برکت همزمانی این اجلاس با این ایام مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور بتوانند در وظیفه خطیر خود در هدایت جامعه موفق عمل کنند.
آیت تفاوت ها همه ارگانها ،نهادها ،وزارت خانه ها هست
همه ارگانها این تفاوت ها لحاظ میشود
بیت المال و حیف و میل نکنین برای معلمانی ک از طریق نهضت سوادی آموزی قدیم یا پارتی بازی به دبیری دوره های اموزشی راه یافتن
خودتون منصفانه تحقیق کنید چند گروه فامیلی روستایی یا غیره معلم شدند یا در ادارات آموزش و پرورش کار میکنن
بیت المال و حیف و میل نکنین برای معلمانی ک از طریق نهضت سوادی آموزی قدیم یا پارتی بازی به دبیری دوره های اموزشی راه یافتن
خودتون منصفانه تحقیق کنید چند گروه فامیلی روستایی یا غیره معلم شدند یا در ادارات آموزش و پرورش کار میکن
بعضی معلمان از نهضت سواد اموزی ک برا بزرگسالان تدریس کردن وبعد همون اموزش نهضت سواد اموزی و ب فرزندان ایرانی در سطح حساس ابتدایی اعمال کردن!
یا توسط پارتی بازی وارد کار معلمی شدن
بعضی ناحیه ها اموزش وپرورش وارد شین کاملا معلومه کارکنان و معلمانش از یک شهرستانی یا از روستایی هس یعنی سخت می بینید یک نفر از همون شهر بومی است!!
من دهه شصتی خودم شاهد این بی سوادی ها معلمان بودم از ۱۰۰ نفر فقط ۱۰ نفر شون عشق معلمی داشتن بقیه یا تو کلاس می نالیدن از مشکلات خانوادگی یا سختی کارشون چون علاقه ی نداشتن یا بی سواد بودن اونقدر سوال تو ذهن م میموند ک در کنکور همون مانع قبولی م میشد
کنکور هم تو تربیت معلمی قبول شدم ازم در مصاحبه سوالات نکیر ومنکری ازم پرسیدن و رد م کردن ک چن سال عقده شد برام علیرغم علاقه م ب معلمی
همون سوالات اگه از معلمان اونزمانه و حالا بپرسن یکی شو بلد نیستن!!!!
فوق العاده ویزه کارکنان که قرارراست برای همه کارکنان تصویب شود کی اجرا میشه ؟
افزایش حقوق بازنشستگان در مهر ماه | خبر خوش برای بازنشستگان
همسانسازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح از مهرماه عملیاتی شده و میانگین حقوق بازنشستگان لشکری به صورت میانگین ۴۳ درصد افزایش خواهد یافت.
آن هم اگر. هزار ساعت اموزش دوره گردانده باشی و امتحان داده باشی برای هر سه ساعت
آن هم اگر. هزار ساعت اموزش دوره گردانده باشی و امتحان داده باشی برای هر سه ساعت
معلم...
معلم...
بافقر بجنگ، با حماقت ها ...
اینجا کسی هست درخواست مارا به مسئولین برساند؟رتبخ بندی را برای ماهم که مهر۱۴۰۰ بهزنشسته شدیم اجرا کنید
وگرنه استاد معلم شدن با این شرایط حداقل زمان 21سال سابقه داشته باشی از همین لحظه که معلم شدی هزار ساعت ضمن خدمت که هر ساعت ضمن خدمت هفتاد و پنج صدم امتیاز دارد مثل قطره قطره جمع گردد هست
داش تن مقاله های زیاد
پژوهش
کتاب
به نظر شما به فرض اینکه پنج تومن به حقوق همه اضافه بشه قدرت خرید به فروردین 1401 برمیگرده؟؟؟!؟؟!
لطفا در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی بودجه های نامبرده ۵۰۰ برابر بیشتر شود
پیشرفت و توسعه روستایی.
تحصیل.
پزشکی و امداد و بهداشت و تحقیقات و رفاهی.
کشاورزی.
و چندین مورد مهم که هدفمند در میدان کار به بهبود وضعیت کمک برساند .یک وضعیت فوقالعاده ممتاز متصور باشید و برای تحقق آن کمک برسانيد.
خود معلم ها اظهار دارند که معلم های ورودی جدید هیچ تعهد کاری ندارند
و همه داریم می بینیم که سطح علمی و تعهد کاری معلم ها
به خصوص در مناطق روستایی و حاشیه شهر بسیار پایین هستش
لطفاً پیگری کنید، معلمان استخدام طرح مهر آفرین با بقیه ، بخصوص آنهایی که بدون آزمون (نهضتی و حق التدریسی) استخدام شدند، چه فرقی دارند که ارچز فرایند رتبه بندی کنار گذاشته شدند؟
خوب میموندید استمرار خدمت مثل همکاران میز دید برای رضا خدا نه برای رتبه بندی وقتی نیرو کم بود
آش نخورده و دهن سوخته
طفلکیا رتبه بندی که فقط در حد حرف مونده، حداقل دیگه کاش حرف مردم پشت سرشون نبود
بدرود
بازنشسته های بدبختی که نصف پولشونم خرج دوا درمون پیری شون میشه
همسانسازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح از مهرماه عملیاتی شده و میانگین حقوق بازنشستگان لشکری به صورت میانگین ۴۳ درصد افزایش خواهد یافت.
مدیرها
نماینده ها
کارمند ها
پرستار ها
و...
آیا اینها کتاب دارن؟
آیا اینها کیلویی حقوق نمی گیرند؟
جمع کنید آبروی معلم ها رو بردید
100 درصد هم افزایش پیدا کنه از یه آبدارچی شرکت نفت کمتر، از یه کارگر افغانستانی کمتر و از حداقل حقوق فقر کمتر
کاش به جای 230 نماینده و این همه خرج 5 نماینده در 5 منطقه کشور قرار می دادید و نظارت بیشتر و دقیقه ای 1 میلیارد خرج نماینده نمی کردید و خرج معلم می کردید
چرا شما اقایان معلم و مدیر محترم در هنگام ثبت نام اینهمه مردم به خاطر گرفتن پول کمک به مدرسه و بهانه جا نبودن و……… ثبت نام نمی کنید اول از خودتان شروع کنید
الان هم ده سال آخر خدمت باز روستای دور هستند شنبه میروند چهارشنبه میان
پانزده سال وسط خدمت هم روستاهای درجه دو بودن. شش صبح میرفتند سه عصر میومد کدام خانواده بنده خدا
ما با این درآمد خدا شاهده کیش نمی دونیم کجاست ،شمال کجاست پنج سال یکبار مشهد می ریم تا پنج سال دیگه توانایی نداریم بریم بنده خدا