فیلمی مبنی بر ریزش تونل در جاده دهدشت-پاتاوه در فضای مجازی در حال انتشار است.

صبح امروز فیلمی که نشان می‌دهد یکی از تونل‌های جاده دهدشت-پاتاوه در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی که به روز افتتاح نزدیک می‌شود، ریزش می‌کند.

محمد راستا، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب اطلاعات این فیلم و رد شایعه‌ها در این رابطه گفت: این فیلم مربوط به اوایل سال ۱۳۹۹ است و خسارت جانی به دنبال نداشت.

او با اشاره به تداوم عملیات ساخت این تونل، افزود: به دلیل تجربه ریزش، ساخت و بهسازی آن حساسیت و دقت بیشتری در کار را می‌طلبد و پیش بینی می‌شود تا یک سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

راستا می‌گوید: کار ساخت دهانه‌ها و فضای بیرونی تونل انجام شده و محکم کاری فضای داخلی آن برای جلوگیری از ریزش مجدد آن با تلاش مهندسان، متخصصان و کارگران این حوزه در حال انجام است.

این مقام مسئول به ساخت کنارگذر برای تردد خودرو‌های سبک و سنگین اشاره کرد و ادامه داد: جاده دهدشت-پاتاوه مسدود نیست و مشکلی در تردد وجود ندارد.

راستا در پایان وقوع ریزش مجدد تونل در جاده دهدشت-پاتاوه را تکذیب کرد و از مردم خواست به شایعه‌ها و اطلاعاتی کذب که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، توجه نکنند و اخبار را فقط از رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند.

 

برچسب ها: ریزش تونل ، ساخت تونل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.