۳۶ دوربین نظارتی در محور‌های منتهی به مرز‌های خوزستان فعال شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۳۶ دوربین نظارتی و ثبت تخلف در محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان فعال شدند.

محمد جولانژاد گفت: تعداد ۲۴ دوربین نظارتی و ۱۲ دوربین ثبت تخلف در محور‌های منتهی به مرز‌های شلمچه و چذابه فعال هستند.

او ادامه داد: از این تعداد ۱۱ دوربین نظارتی و ۶ دوربین ثبت تخلف در محور‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه تردد خودرو‌ها را ثبت خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان می‌گوید: در محور‌های منتهی به پایانه بین المللی شلمچه نیز ۱۳ دوربین نظارتی و ۶ دوربین ثبت تخلف فعال هستند.

آقای جولانژاد گفت: علاوه بر این راه اندازی ۲ سامانه با قابلیت ثبت تخلف به صورت رفت و برگشت با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در محور اهواز-خرمشهر در دست اقدام است.

تعداد ۱۰۳ دوربین ثبت تخلف در استان خوزستان فعال هستند.

مرز‌های شلمچه و چذابه در غرب خوزستان ۲ گذرکاه مهم تردد زائران اربعین هستند.

 حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرز‌های چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر شروع و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می‌رسد.

۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ روز اربعین حسینی است.

پیش بینی شده اربعین امسال حدود پنج میلیون زائر از مرز‌های ۶ گانه کشور به کربلای معلا مشرف شوند که از این تعداد ۲ میلیون زائر از مرز‌های چذابه و شلمچه به شهر‌های مقدس عراق عزیمت خواهند کرد.

مرز چذابه در ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و در محدوده سیاسی شهرستان‌های دشت آزادگان و خرمشهر واقع شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.