مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۲۷۶ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راکد است که رفع مشکلات آن‌ها از طریق کلینیک کسب و کار در حال پیگیری است.

جعفر فرشچی گفت: امسال هم حمایت از صنعتگران در چارچوب برنامه‌های اقتصادی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری ادامه می‌یابد و تمام توان ما در تولید و اشتغال بیشتر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی اجرا و انجام می‌شود.

او افزود: کلینیک کسب و کار خراسان رضوی از مشاوران مجرب و متخصص و اساتید دانشگاهی تشکیل شده و پیگیر احصا و رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی به خصوص راکد و نیمه راکد است که از ظرفیت همه تشکل‌های بخش خصوصی در این زمینه استفاده می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: این کلینیک با هدف خدمات رسانی تخصصی، آسیب شناسی و ارائه مشاوره تخصصی فنی به واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌های صنعتی استان از سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد و هم اینک ۹ کارگروه اصلی و بیش از ۳۰ مشاور تمام وقت و پاره وقت دارد.

فرشچی بیان کرد: واحد‌های تولیدی توان رقابت در بازار‌های داخلی و صادراتی را دارند، اما عدم تحقیق و شناخت مناسب برای نیازسنجی بازار باعث شده است تا نتوانند از بازار‌های موجود بهره‌برداری مناسب را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.