تحول، کلید واژه حرکت دولت سیزدهم/ واریز ۱۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از واریز ۱۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به حساب استان خبرداد.

دهقانی زاده  گفت: قرار است باقی مانده اعتبارات نیز تا پایان سال به حساب استان یزد واریز شود. 

او می گوید: دولت سیزدهم در یک سال گذشته در استان اقدامات متنوعی در حوزه‌های مختلف را انجام داده و در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: کلید واژه حرکت دولت سیزدهم تحول است و روند حرکتی شاخص‌های کلان نحوه عملکرد دولت‌ها را تعیین و نمایش می‌دهد.

او می گوید: دولت برنامه کلانی را طراحی کرده است  تحت عنوان تحولی دولت مردمی که قرار است سال آینده بودجه  ریزی در کشور بر مبنای برنامه تحولی انجام شود.

به گفته او سامانه‌ای طراحی شده  است که در سامانه برنامه و بودجه دستگاه‌های دولتی مکلف هستند از طریق این سامانه  اطلاعات خود را وارد کنند و این برنامه  ریزی بر مبنای سند تحولی دولت شکل خواهد گرفت.

دهقانی زاده گفت: در تلاشیم برنامه ها در شاخص‌های کلان در بهبود زندگی مردم تاثیرگزار باشد چراکه این موضوع تاکید رهبر معظم انقلاب است.

این موضوع را دهقانی زاده در آستانه هفته دولت در جمع خبرنگاران مطرح کرد.

دهقانی‌زاده گفت: قرار است از سال آینده بودجه ریزی بر مبنای برنامه تحولی دولت انجام شود و این تغییر و تحولات نیازمند تلاش مستمر و بسترساز است.

او می گوید:  بالغ بر ۱۸۰ طرح توسعه‌ای در قالب ۱۵ محور یزد نوین در حوزه‌های آب، اقتصاد دانش بنیان، انرژی خورشیدی، سرمایه انسانی، گردشگری، معدن، قطعه سازی، پوشاک، کشاورزی و سایر بخش‌ها در دستور کار دستگاه‌های مختلف استان یزد قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.