با پیگیری واحد حقوقی اداره کل استاندارد استان همدان و حکم دادستان شهرستان، ۳۰ وسیله بازی شهربازی بوستان مردم همدان پلمب شد.

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: در بازرسی‌های مستمر کارشناسان از شهربازی‌های همدان و بی‌توجهی به اخطار استاندارد مهلت یک ماهه به مدیریت شهربازی برای استاندارد سازی شهربازی داده شد اما این مجموعه اقدام لازم را برای استاندارد سازی انجام نداد که پس از بازرسی‌ها منجر به پلمب موقت این مجموعه شد.

امیری پریان گفت:مهلت حدود ۴۵ روزه برای رفع نقایص داده شده است و مقرر شد تا زمان رفع کامل نواقص، دستگاه‌های شهربازی  موقت مسدود باشند و بعد از این مهلت ، در صورت عدم رفع نواقص معرفی به دادگاه و جمع آوری انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله با نظارت کارشناسان مرتبط انجام شود گفت: رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات بوستان ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری است.

سامانه ۱۵۱۷ اداره کل استاندارد شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی در زمینه کالا‌های غیر استاندارد است و شکایت‌های مردمی در این سامانه ثبت شده و در اسرع وقت برای رسیدگی در اختیار کارشناسان مربوطه قرار خواهد گرفت.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار