سرپرست شهرداری منطقه ۴ قزوین گفت: طی دو ماه اخیر حدود ۷۰ درصد از تماس‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ منطقه چهار مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

 داریوش قاسمی سرپرست شهرداری منطقه ۴ قزوین گفت: بنابر گزارشات اعلام شده از تعداد ۱۵۱ مورد درخواست در سامانه شهرداری منطقه چهار، ۹۸ مورد از درخواست‌ها طی تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ مورد رضایت مندی شهروندان قرار گرفته است.

قاسمی افزود: اعم موارد ثبت شده در سامانه ۱۳۷ این منطقه در تیر و مرداد امسال در ناحیه آزادگان و ناحیه منفصل شهری دانش مربوط به آسفالت محل‌های حفاری شده جهت انشعابات، مرمت، لگه گیری و نشست آسفالت، تعمیر و تعویض دریچه و پل‌های آهنی به منظور تردد وسایل عبوری، سنگ فرش پیاده رو ها، شناسایی دیوار‌های ناایمن در بافت‌های فرسوده و جدول گذاری معابر و خیابان‌ها است.

قاسمی گفت: تعداد ۵۱ مورد از درخواست مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ مربوط به فعالیت‌های در دست اقدام این منطقه از شهرداری است که انجام این گونه از موارد با بررسی و طرح در معاونت عمرانی منطقه و تخصیص اعتبار لازم در مدت زمان پیش بینی شده در مرحله اجرا در خواهد آمد که این موضوع توسط مسئول سامانه این منطقه به مردم اطلاع رسانی داده می‌شود.

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین افزود: در این میان یکی از بهترین روش‌ها برای کسب اطلاعات دقیق در زمینه مسایل و مشکلات شهروندان و دریافت دیدگاه‌های مردم پیرامون مدیریت شهری، ایجاد خطوط ارتباطی مناسب با شهروندان و کسب اطلاعات از طریق خود آنان می‌باشد و این مهم با ایجاد سامانه موسوم به ۱۳۷ در شهرداری قزوین دنبال می‌شود که در هر منطقه شهرداری واحدی به عنوان سامانه ۱۳۷ مسئول ثبت و پیگیری گزارشات مردمی و ارسال به واحد‌های ستادی به منظور رفع مشکل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار