جنبش الاحرار فلسطین در بیانیه‌ای در خصوص تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد.

جنبش الاحرار فلسطین اعلام کرد آتشی را که رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی روشن کرده است، تا زمانی که این رژیم به طور کامل از سرزمین‌های فلسطین خارج نشود، خاموش نخواهد شد.

جنبش الاحرار روز یکشنبه اعلام کرد مقاومت در برابر اشغالگری‌های اسرائیل ادامه دارد و سلاح‌های (تفنگ ها) آماده شلیک است و آتشی را که رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی شعله ور کرده است فقط با خروج کامل آن از سرزمین فلسطین خاموش خواهد شد.

جنبش الاحرار در بیانیه‌ای تاکید کرد امروز سالروز دردناکی برای قلب‌های ماست، چون در چنین روزی یک صهیونیست تندرو و افراطی اقدام به آتش زدن مسجدالاقصی کرد.

این جنبش افرود: تاکید می‌کنیم آشتی را که صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی روشن کرده اند همچنان به شکل‌های مختلف مانند یهودی سازی، اهانت و بی حرمتی، شهرک سازی و اتخاذ تصمیمات نژاد پرستانه شعله ور است و ما با رژیم اشغالگر و جنایتکاری مواجه هستیم که به دنبال نابودی و ریشه‌کن کردن فلسطینی‌ها از سرزمین شان و تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی است تا این مکان مقدس را تصرف و تخریب کند.

الاحرار تاکید کرد قدس هدف و مقصد ما و مسجدالاقصی آموزه و باور دینی ماست وهرگز از نقش و وظیفه خود در دفاع از آن‌ها عقب نشینی نخواهیم کرد و جان و مال خود را در مسیر آزادی آن‌ها تقدیم می‌کنیم.

این جنبش افزود: قدس، کانون و مرکز اصلی درگیری عربی و صهیونیستی است و امت اسلامی در تمامی سطوح باید به مسئولیت خود در حمایت از مردم ما و حفاظت و دفاع از مسجدالاقصی عمل کند.

این جنبش خاطرنشان کرد هماهنگی امنیتی و عادی سازی روابط جنایاتی فجیع واز مهم‌ترین دلایل ادامه تهاجم اشغالگران به مسجد الاقصی، هتک حرمت آن و تحمیل طرح‌های جنایتکارانه در شهر قدس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار