مدیر توزیع برق میامی گفت: ۱۳۳ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال اعتبار در راستای توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی این شهرستان از شهریور پارسال تاکنون هزینه شد.

ربیعی گفت: ساخت پنج هزار و ۸۰۳ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی و روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با مبلغ ۱۴ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال انجام شد.

وی اظهار داشت: توسعه ۱۶ هزار و ۷۴۴ متر شبکه فشار متوسط هوایی جهت رینگ شبکه ۲۰ کیلوولت و تأمین برق متقاضیان کشاورزی، صنعتی، عمومی و خدماتی با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال از جمله اقدام‌های انجام شده طی یک سال گذشته به شمار می‌رود.

ربیعی از نصب و اصلاح ۶۳ ایستگاه هوایی توزیع برق در این شهرستان خبر داد و افزود: این ایستگاه‌های هوایی مربوط به چاه‌های کشاورزی، دامداری، ایستگاه پمپاژ ثانویه، گلخانه، شرکت‌های صنعتی و جایگاه سوخت و همچنین نصب ۵۶ دستگاه تابلوی لوازم اندازه‌گیری قابل قطع از راه دور مشترکان کشاورزی با مبلغ ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال انجام شد.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی با بیان اینکه در این بازه زمانی بهینه‌سازی ۵۶ هزار و ۹۲۸ متر شبکه نیز انجام شد، ابراز داشت: این بهینه‌سازی شامل اصلاح پنج هزار و ۵۵۸ متر خط ۲۰ کیلوولت، بهسازی ۴۷ هزار و ۸۷۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۱۵ روستای شهرستان با تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و همچنین بهینه‌سازی سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی شهر میامی و رضوان، از دیگر اقدام‌های این مدیریت محسوب می‌شود.

برچسب ها: توزیع برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.