افزایش چشمگیر اشتغال و رشد اقتصادی لرستان

استاندار لرستان گفت: اشتغال و رشد اقتصادی لرستان افزایش چشمگیری داشته و رتبه استان اکنون به دهک میانی کشور رسیده است.

فرهاد زیویار گفت: نام شهیدان رجایی و باهنر بر تارک خدمت و خدمت‌رسانی انقلاب اسلامی باقی مانده، ایام هفته دولت بهترین زمان برای ارایه کارنامه عملکرد است.

وی گفت: همراهی مردم و مسوولان در سفر آذرماه سال گذشته رییس‌جمهور به لرستان باعث شد شرایط متفاوت و تغییرات محسوس در مرتبه و رشد اقتصادی لرستان بوجود آید.

وی می گوید: طبق گزارشات در بحث اشتغال و رشد اقتصادی رتبه استان اکنون به دهک میانی استان‌ها رسیده است.

وی گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در سفر رییس‌جمهور به لرستان اختصاص یافت، یکهزار و ۸۸ میلیارد تومان این اعتبارات در اختیار پروژه‌های نیمه تمام استان قرار گرفته و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار لرستان ادامه داد: همچنین با اختصاص اعتبارات از بسیاری واحد‌های تولیدی حمایت بعمل آمد و پرونده ۶۵ درصد متقاضیان تکمیل شده و امیدواریم مابقی در سال مالی امسال معرفی شوند.

زیویار می گوید: تولید گندم با رشد ۱۱۸ درصدی به ۲۷۰ هزار تن رسیده و در شرایط بحرانی توزیع مرغ ۲ هزار و ۳۰۰ تن خریداری و ذخیره‌سازی شد.

وی با بیان اینکه در لرستان اقدامات مثبتی شروع شده و برکت در کار‌ها وجود دارد ادامه داد: دولت تصمیم گرفته استان‌های شبیه به لرستان که مورد کم توجهی قرار گرفته‌اند مورد حمایت واقع شده و عقب ماندگی جبران شود.

وی گفت: در نهضت ملی مسکن خبر‌های خوبی در هفته دولت خواهیم داشت، در برخی شهرستان‌ها کار شروع شده و در طول این هفته اجرایی می‌شود؛ همچنین تعامل بین مدیران و ائمه جمعه ضروری است و نباید این گله‌مندی تکرار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.