رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: هلال احمر هم برای حل مشکل کم آبی شهر همدان بیک میلیون بطری آب آشامیدنی توزیع می کند.

 

 رییس جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به اعمال برنامه زمان بندی قطع و مدیریت شبکه آب در شهر همدان، یک میلیون بطری آب آشامیدنی یک و نیم لیتری برای توزیع در مناطق محروم و کم آب شهرستان در اختیار مسوولان استان همدان  قرار گرفت.

 پیرحسین کولیوند  افزود: جمعیت هلال احمر کشور در کنار مردم همدان است و این اطمینان را می دهیم که تا زمان خروج شهر از شرایط اضطراری و پایداری وضعیت تامین آب، از همه امکانات برای کمک به مردم استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: فعلا برای تامین نیاز مردم شهر همدان، یک میلیون بطری آب آشامیدنی، ۲۰ هزار گالن ۲۰ لیتری و ۵ تانکر هرکدام به ظرفیت پنج هزار لیتر در اختیار استان قرار داده شد که با مدیریت استاندار و فرمانداران در مناطق محروم، روستاها و محلات کم آب توزیع می شود.

کولیوند با اشاره به اینکه ازهمه ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم همدان استفاده می شود،، گفت: از ظرفیت خیران نیز برای تامین آب همدان استفاده می شود و همدان در کنار این تنش آبی در آستانه اربعین حسینی در مسیر زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) قراردارد که باید علاوه بر تامین آب مردم این شهر آب مورد نیاز زایران را نیز تامین کنیم.

رییس جمعیت هلال احمر گفت: مردم عزیر همدان نگران نباشند آب مورد نیاز آن‌ها را تامین می کنیم و نمی گذاریم در این شرایط اضطراری احساس کاستی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همه مسوولان کشور به کمک همدان می آیند، تاکید کرد: گزارشی از شرایط اضطراری همدان تهیه شده است که به زودی در اختیار رییس جمهور قرار می گیرد.

این هفته با توجه به رو به اتمام بودن ذخیره سد اکباتان طرح کنترل فشار  آب در خطوط لوله آب آشامیدنی مردم همدان اجرا شد و برای جایگزینی آب های سطحی چاه های آب کشاورزی اجاره و وارد مدار توزیع آب این شهر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.