معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: سلسله همایش های خانواده موفق با هدف ارتقای سطح زندگی عموم مردم، به ویژه جوانان برگزار می شود.

مهدی علیمردانی، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با اشاره به اهمیت موضوع خانواده به عنوان رکن اساسی یک جامعه و لزوم ارائه آموزش های لازم درخصوص شکل گیری خانواده های موفق، گفت: با توجه به اهمیت موضوع و از سویی رسالت حوزه اجتماعی شهرداری کرج درخصوص برپایی همایش های آموزش محور، سازمان فرهنگی در نظر دارد سلسله همایش های رایگان خانواده موفق را با حضور استاد دکتر شاهین فرهنگ از تاریخ ۲ شهریور ماه، در چهارشنبه های هرهفته ساعت ۱۷ برگزار کند.

او می گوید: این دوره ها با هدف ارتقای سطح زندگی عموم مردم بویژه جوانان با موضوعات مختلف نظیر ازدواج موفق و ارائه راهکارهای عملی دستیابی به زندگی مطلوب و خانواده موفق و... برپا می شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این همایش ها گفت: این برنامه به همت اداره ترویج سلامت اجتماعی سازمان برگزار خواهد شد و تلاش می شود اقدامات بیشتر و موثرتری در راستای آموزش خانواده های کرجی انجام شود.

او می گوید: ضمنا حضور برای عموم مردم رایگان و آزاد است.

برگزاری همایش خانواده موفق در البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.