افزایش ۱۴ درصدی تعداد حوادث آب در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد حوادث آب در زنجان طی ۳ ماه نخست امسال با بیش از ۳ هزار و ۶۳۷فقره نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش داشته است.

جزءقاسمی گفت: بیشترین تعداد حوادث به تفکیک نوع به ترتیب مربوط به انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال است که بیشترین تعداد حوادث به ترتیب در شهر‌های زنجان، ابهر و قیدار رخ داده است.

او تعداد حوادث فاضلاب در سه ماه نخست امسال را ۱۵۸ فقره اعلام کرد و افزود: بیشترین تعداد حوادث فاضلاب در استان به ترتیب مربوط به شهر‌های زنجان، ابهر و ماهنشان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان خسارت سایر ارگان‌ها به تاسیسات آب و فاضلاب استان طی سه ماه نخست امسال ۴۸ فقره بوده که از این تعداد بیشترین خسارت وارده مربوط به نهاد‌های خدمات‌رسان است.

جزءقاسمی به پاسخگویی بیش از ۲۲۵ هزار تماس مشترکان توسط مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت نیز اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد تماس بیش از ۲۲۱ هزار تماس توسط سامانه گویا و بیش از ۲۱ هزار تماس نیز توسط کارشناسان «مپرا» پاسخ‌گویی و رسیدگی شده است.

این مسئول بیشترین تعداد تماس‌ها با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب را به ترتیب مربوط به قطعی، اعلام شکستگی و دریافت خدمات پرداخت قبض و امور مشترکان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: خرید انشعاب، دریافت خدمات فاضلاب، اخذ مشاوره، گزارش افت فشار آب، کیفیت آب و تماس صوتی از دیگر دلایل تماس مشترکان با مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.