با پیگیری های انجام شده تفاهم‌نامه شروع همکاری ایجاد شهرک خودرویی به امضای شهردار بجنورد و سرمایه‌گذار افغان رسید.

شهردار بجنورد گفت: وجود جاذبه‌های فراوان منطقه فرصت بالقوه‌ای برای سرمایه‌گذاری است و بجنورد در تمامی زمینه‌ها شرایط احراز سرمایه گذاری دارد.

او گفت: مبادی ورودی شهر در انحصار صنوف آلاینده است که یک مولفه منفی در جذب گردشگر و خدشه‌ای بر سیما و منظر شهری محسوب می‌شود و ایجاد شهرک خودرویی خواهد توانست تمام مشاغل مرتبط با خودرو از جمله: نمایشگاه_ بازار عرضه محصولات مرتبط تعمیرات _فروش و روز بازار خودرو را در محلی به نام شهرک خودرویی تجمیع کند.

دکتر عبداللهی سرمایه گذار افغان؛ اجرای پروژه شهرک خودرویی را از جمله موفق‌ترین پروژه‌های اجرا شده در شهرداری کلانشهر‌های کشور دانست و گفت آمادگی لازم برای تامین شرایط مناسب و اجرای پروژه داریم و با تکیه بر روحیه جهادی مدیران استان خواهیم توانست ایجاد شهرک خودرویی را محقق کنیم و امیدواریم در همراهی مدیریت واحد شهری (استانداری_ شورای شهر_ اصناف و شهرداری) هرچه زودتر پروژه را به اجرا درآوریم.

در این جلسه از آقای هدایتی_ رئیس شعبه بانک ملی نیز دعوت شده بود تا راهکار‌های قانونی انتقال ارز و تامین سرمایه مورد نیاز برای اجرای پروژه را مورد ارزیابی قرار دهند و هدایتی ضمن استقبال از این دعوت قول داد تا تمامی موانع قانونی را به نفع تحقق این پروژه و جذب سرمایه برای شهر مرتفع کند.

 مجتمع شهرک خودرویی با هدف امدادرسانی شبانه روزی ،به انواع خودروها از جمله کارواش و خدمات VIP، عیب یابی و تعمیر ، صافکاری و نقاشی، و پمپ بنزین داخل مجتمع، را شامل می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.