معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: عملیات جستجوی دو جوان اصفهانی در منطقه آبملخ همچنان ادامه دارد.

داریوش کریمی گفت: عملیات جستجوی دو جوان اصفهانی همچنان ادامه دارد و برای ادامه جستجو از نیرو‌های امداد یاسوج کمک گرفته‌ایم.

او در خصوص آخرین وضعیت عملیات جستجو در منطقه آبملخ برای پیدا کردن دوجوان مفقود شده اصفهانی اظهار داشت: در این راستا باید توجه داشت که نیرو‌های امداد و نجات از ۲۷ مرداد ماه تاکنون عملیات جستجو را در دستور کار دارند.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس اطلاع رسانی اهالی منطقه یکی از این جوانان در رودخانه مشاهده شده است، ابراز داشت: باید توجه داشت که این رودخانه دارای شتاب فراوان و آب گل آلود است و اگر غواصان هم وارد رودخانه شوند امکان جستجو را ندارند.

داریوش کریمی با بیان اینکه هفت کیلومتر از رودخانه در محدوده استان اصفهان است، افزود: نیرو‌های امداد محور‌های قابل جستجو را رصد کرده، اما اثری از این دوجوان نیافته‌اند.

او اضافه کرد: در هر دوطرف رودخانه نیروی امدادی مستقر شده تا در صورت مشاهده جسد اقدامات لازم را انجام دهند.

کریمی با بیان اینکه از روز گذشته نیز نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر یاسوج را در منطقه سی سخت به همکاری فراخوانده‌ایم، افزود: پیش بینی ما این است که اگر اجساد در محور رودخانه باشند تا سد کارون هم رفته باشند.

او اضافه کرد: قبلاً نیز حوادث مشابه را داشته‌ایم که متأسفانه جسد افراد پیدا نشده است و از این رو از همه گردشگران این منطقه درخواست داریم نسبت به رعایت نکات ایمنی و حفظ جان خود تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار