فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: 2 فرد شرور که با تیراندازی باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ جواد تقوی گفت: پس از وقوع یک مورد درگیری، پرونده رسیدگی در دستور کار مأموران امنیتی استان قرار گرفت و 2 نفر از افراد شرور که با تیراندازی باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه در این درگیری 2 نفر نیز مجروح شدند، می گوید: با توجه به متواری بودن و اختفا متهمان با اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان مخفیگاه آن‌ها که در یکی از محلات حاشیه شهر اردبیل بود در عملیاتی غافلگیرانه با هماهنگی مراجع قضایی شناسایی شد.

به گفته او، در این درگیری مسلحانه یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز از متهمان کشف شد که برخورد پلیس با هر گونه ناامنی و شرارت قاطعانه خواهد بود و مسببان آن به سزای عمل خود خواهند رسید.

تقوی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش عمومی جزو اصلی‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان است، گفت: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هر گونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، در چارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.