مهدی تاج نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در جوابیه‌ای به برخی از اتهامات وارده در روز‌های اخیر پاسخ داد.

مهدی تاج نامزد ریاست فدراسیون فوتبال  با ارسال متنی به گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد برخی اتهامات اخیر جوابیه‌ای صادر کرد.  

متن جوابیه تاج به شرح زیر است: 

«بی اخلاقی و بی تقوایی در نشر اکاذیب توسط جریانی هدفمند شدت و حدت بیشتر گرفته و روزی نیست که تهمتی ناروا با اغراض مشخص به سطح افکار عمومی پمپ نمی‌شود، بر خود وظیفه می‌دانم درباره یکی از آخرین دست پخت این جریان نکاتی چند را با مردم عزیز در میان بگذارم.

۱_در گزارش ۳۰۰ صفحه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی فقط یک بار درباره اعاده به خدمت اینجانب به نام اشاره شده و هیچ بند و ماده دیگری در ارتباط با من نیست.

۲_اصل ماجرا به ماجرای تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در روز‌های پایانی شهریور ۱۳۹۷ برمی گردد. در آن زمان به جهت دفاع از تمام فوتبال و مهمتر از آن، تمکین از قانون مجلس شورای اسلامی درخواست عاده به خدمت خود را به وزیر محترم محترم می‌رساند. وقت ورزش و جوانان کردم و پس از طی مراحل اداری با ماده ۶۰ خدمات به ایثارگران، با این درخواست درخواست قانون برای فوتبال ملی و فدراسیون فوتبال در آستانه جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیب دید.

این در شرایطی است که این موضوع در سطح کلان دولت و در رابطه با روابط بین دستگاهی ۲ وزارتخانه پیگیری شده و درخواست مجاز و تایید کننده است، و مختار به پذیرش یا رد این موضوع بوده است و این موضوع کوچکترین دخل و تصرفی در این درخواست وجود ندارد.

مطابق با نامه شماره ۹۷/۱۰۰/۱۷۳۷به تاریخ ۹۷/۰۸/۲۴ جناب آقای دکتر سلطانی فر، وزیر محترم وقت ورزش و جوانان و جناب آقای رحمانی، وزیر محترم وقت در نامه شماره ۲۰۰/۱/۹۵۴۴ به تاریخ ۹۷/۰۹ /۲۱ با این درخواست درخواست شده و تا پیش از استعفا از فدراسیون نیز جاری بوده است.

۳_آنچه درباره دریافت مبالغی نیز در گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی آمده است، در واقع مبلغی است که بابت حقوقی ۳ سال دستمزد اینجانب است که حتی در صورت دریافت حقوق بازنشستگی به عنوان یک حق اکتسابی باید به بنده پرداخت می‌شود.

۴_روشن است و نگرانی ندارم در هفته جاری و روز‌های باقیمانده تا برپایی انتخابات فدراسیون فوتبال همین گروه جریان ساز که مردم با آشنایی کامل دارند سیل تهمت تازه را علیه اینجانب طرح خواهند کرد؛ لذا ضمن تشکر از همراهی صمیمی مردمی پس از مصاحبه شب گذشته ام در شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران، با احترام به افکار عمومی همه موارد تازه‌ای که توسط جریان هدفمند در روز‌های آتی طراحی می‌شود را پاسخ می‌دهم و در زمان مقتضی درباره مسائل و پشت پرده این جریان سخن خواهم گفت.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خدا
۱۵:۱۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
جناب اقای تاج خواهشا فقط مانند زمان اقای احمدی نزاد نباشه که حی میگفت بگم بگم میگم ومیگم واخرش نگفت !حالا نمیدونم نگذاشتند که بگوید یا که نگفت که احتمالا گزینه اول محتملتر است. یقین جنابعالی را هم نخواهند گذاشت گه بگویی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!این مملکت پشت پرده زیاد دارد که فعلا گفتنی نیست همانطوری که من هم نمیتونم تمام حرفهای دلم را بزنم .خدایا حالا دیگه فکری به حال این مملکت ومردمی که فریب خوردند بکن اگه خدایی تو هم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۴۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
آیا واقعا اقای تاج قصد شرکت در انتخابات فدراسیون را دارد ؟ آیا دولت و مسولین و مردم قرار داد ویلموتس را فراموش کرده اند؟ آیا هیچ حساب و کتابی در این کشور وجود ندارد؟ و بالا خره حامی و پارتی این اقای تاج کیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
خدا
۱۵:۲۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
برادرعزیزم از پشت پرده های این مملکت خبرنداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
چنهخح
۱۰:۳۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
الحمدلله طلبکار شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
آقای تاج من با مدرک دکتری شاغل 25 سال سابقه ماهی 15 میگیرم . برای سالی میشه 150 و برای 4 سال 600 .آنهم برای از این به بعد شما با ارزش ریالی چندین سال قبل برای سه سال یک میلیارد گرفتی؟ حقته؟ تخصصت چیه ؟ دزدی و اختلاس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
آخه کی پشت پرده از تو حمایت میکنه که اینقدر رو داری؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
تاج با رئیس شدنت جواب این یاوه گوی ها را بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
یعنی قلب مبارک دیگه مشکلی نداره که میخوای دوباره بشی رییس فدراسیون پرحاشیه؟!
Iran (Islamic Republic of)
سعادت
۱۷:۱۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
مربیان داخلی با هوش وشخصیت بالا داریم چرا باید از کی روش استفاده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
احتمالا نون برخی تو قرار داد با کی روشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
جوابیه مطروحه!به کجا داریم میریم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
معلوم شد که خیلی چپش پر است و پشتش گرم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
یه دزد بیت المال سابقه دار میخواد دوباره رئیس فدارسیون فوتبالیستای مفت خور بشه.
Iran (Islamic Republic of)
کامران وکیل
۱۲:۱۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
اینها چطور اینقدر وقیح و مملکت چطور اینقدر بی سامان شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
علی برکت الله
آخرین اخبار