اعتراف باند سرقت به ۶۰ فقره سرقت اماکن خصوصی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز از انهدام باند سارقین اماکن خصوصی و دستگیری ۲ نفر در این رابطه با اعتراف به ۶۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ بیژن جنتی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و انباری به شیوه و شگرد مشابه و ایجاد احساس ناامنی در بین شهروندان، موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او می گوید: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا موفق به شناسایی یکی از سارقین سابقه دار شدند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و پلیس آگاهی منتقل کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: مأمورین پلیس در بازرسی از خودروی متهم موفق به کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه شدند و متهم نیز در بازجویی‌ها به ۶۰ فقره سرقت از اماکن، انباری و مشاعات ساختمان‌ها در مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کرد.

او با اشاره به اینکه با اعتراف و راهنمایی سارق دستگیر شده، یک نفر مالخر نیز در رابطه با موضوع دستگیر شد، می گوید: ۲ نفر متهم پرونده پس از معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.