فرماندار بیله سوار گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت امسال ۲۱ پروژه در شهرستان بیله سوار افتتاح می‌شود.

صاحبعلی اصغری گفت: این طرح‌ها در حوزه کشاورزی، برق رسانی و تقویت ضعف برق و روشنایی معابر، طرح‌های هادی بنیاد مسکن، ساخت مدرسه، توسعه شبکه ارتباطی مخابرات، گازرسانی به روستاها، لکه‌گیری و آسفالت راه‌های مواصلاتی و روستایی و طرح‌های ساخت مسکن مددجویی است.

فرماندار بیله سوار می گوید: تلاش شود در این هفته تصویر واقعی از اقدامات و خدماتی که دولت سیزدهم انجام داده است، به جامعه منعکس شود چراکه کار جهادی و خالصانه مدیران سبب ایجاد امید و نشاط اجتماعی خواهد شد.

او یکی از برنامه‌های مهم دولت را اجرای عدالت و توجه به مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها دانست و گفت: گفتمان اصلی دولت سیزدهم مردم محوری است و مسئولان باید در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند و روحیه انقلابی و جهادی داشته باشند.

اصغری می گوید: در حوزه راه و آب شرب اقدامات مؤثری در سال اول دولت مردمی در شهرستان بیله‌سوار صورت گرفته که این اقدامات مسیر آبادانی و توسعه اشتغال و تولید را در شهرستان فراهم می‌نماید.

به گفته او، دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با روحیه جهادی و کاری، یک تحول جهادی در کشور ایجاد کرده است که تداوم این مسیر به کاهش مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف می‌انجامد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.