آیت الله ناصری از ائمه جماعت مساجد خواست فعالیت‌های شیخ «غلامرضا فقیه خراسانی» الگوی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت:  یکی از کسانی که می‌تواند برای ما در تمامی زمینه‌ها الگو باشد، «شیخ غلامرضا فقیه خراسانی» است،  با توجه به سخنان بزرگان هنوز در یزد با معنویت افرادی همچون او زندگی می‌کنیم.

او می گوید: چقدر خوب است که عالِم این گونه باشد که حرفش از دل بر آید و به جان بنشیند و با معنویت در دل انسان‌ها جای گیرد.

به گفته او هرچه آبادی و مساجد در استان داریم، حضور شیخ غلامرضا فقیه را درک کرده‌اند و رو در رو این کار را انجام می‌دادند و در برخورد با گفتار، با مردم در مساجد بسیار موثر عمل کرده و تمامی کار‌های خود را در مسجد انجام می‌دادند.

امام جمعه یزد گفت: با بر برخورد خوب با مردم ، نیت خود را به این نحو ثابت کنیم چرا که اگر این طور عمل کنیم خداوند نیز پاداش عملمان را می دهد.

آیت الله ناصری گفت: امام (ره) در نجف با وجود این که در خصوص ایشان بد می‌گفتند برای خدا کار انجام می‌دادند و همین امر باعث موفقیت ایشان شد.

این موضوع را امام جمعه یزد در نشست روز جهانی مسجد که در محل امامزاده جعفر (ع) یزد مطرح کرد.

او می گوید: اگر روحانی در مسجد شاهد مخالفت‌هایی بود، باید با روی باز پذیرای آن باشد و در جهت روشنگری و حل مشکلات با روی باز و در راه رضای خدا گام بردارد.

امام جمعه یزد گفت: قبل از انقلاب، کسانی بودند که به امام (ره) بد می‌گفتند، اما امام (ره) با کار خود و استقبال و روی گشاده آن‌ها را جذب انقلاب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار