سعید امیدی با کسب حداکثر آراء از اعضای مجتمع برای سومین دوره متوالی سکان هدایت هیئت وزنه‌برداری استان زنجان را در دست گرفت.

مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان زنجان ظهر امروز (۳۱ مردادماه) با حضور سرپرست، نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد که بعد از رأی‌گیری، سعید امیدی به عنوان تنها کاندیدای تصدی ریاست هیئت وزنه‌برداری استان زنجان توانست با کسب ۱۷ رأی برای سومین دوره متوالی بر مسند ریاست این هیئت تکیه بزند.

وزنه‌برداری زنجان در آغاز به کار فعالیت خود، ابتدا زین‌العابدین اژدری را در رأس خود داشت که رحمت‌الله پزشکی به عنوان دومین سکان‌دار، هدایت این هیئت را در دست گرفت و سپس این مأموریت را به مجید یزدانی سپرد. هیئت وزنه‌برداری استان زنجان در دهه اخیر مرحوم سیاوش داوودی را به عنوان سکان‌دار در اختیار داشت تا اینکه این مسئولیت به جوان‌ترین رئیس تاریخ وزنه‌برداری استان، یعنی سعید امیدی رسید.

او که در ۲۷ آذرماه ۱۳۹۲ با کسب ۱۸ رأی به عنوان رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان انتخاب شده بود، در ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ نیز با کسب ۱۷ رأی برای دومین دوره متوالی در این سمت ابقا شد تا اینکه امروز (۳۱ مردادماه) و برای سومین دوره متوالی و به عنوان تنها کاندیدا باز هم با ۱۷ رأی به عنوان رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.