مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت از دوم تا هشتم شهریورماه ۲۱ پروژه عمرانی تامین آب آشامیدنی به بهره برداری خواهد رسید.

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت از دوم تا هشتم شهریورماه و برای محرومیت زدایی و تامین آب پایدار شهر‌ها و روستاها، ۲۱ پروژه عمرانی تامین آب آشامیدنی با اعتباری معادل هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

بیرنوندی افزود: از مجموع این پروژه‌ها هفت پروژه در مناطق شهری با اعتبار هزار و ۴۴۶ میلیارد ریالی و ۱۴ پروژه در مناطق روستایی استان با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریالی قرار دارد.

وی ادامه داد: با افتتاح طرح‌های مذکور، کمبود آب آشامیدنی ۱۴۶ هزار نفر از جمعیت شهری و هفت هزار و ۱۵۰ خانوار روستایی بر طرف می‌شود و مردم می‌توانند آثار فعالیت دولت سیزدهم را لمس کنند.

بیرنوندی، حجم عملیات اجرا شده عمرانی در مناطق شهری را شامل ۳۷ کیلومتر خط انتقال و ۱۰ حلقه چاه با ظرفیت ۳۰۵ لیتر در ثانیه برشمرد.

بیرنوندی همچنین حجم عملیات اجرایی در مناطق روستایی را نیز شامل یک حلقه چاه، پنج باب مخزن، یک ایستگاه پمپاژ، هشت کیلومتر خط انتقال و ۱۱ کیلومتر اصلاح شبکه عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین همچنین اجرای پروژه‌های فوق را با توجه به محدودیت‌های مالی عنوان کرد و اشاره نمود: این محدودیت‌ها خللی برای خدمت رسانی به مردم ایجاد نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: در هفته دولت پروژه‌های متعددی از صنعت آب و فاضلاب در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان قزوین توسط دولت مردمی سیزدهم به بهره برداری می‌رسد و کام مردم عزیزمان در اقصی نقاط استان از خدمات دولت بیش از گذشته شیرین خواهد شد.

بیرنوندی تاکید کرد: برای استمرار خدمات شرکت آب و فاضلاب و رضایتمندی، مردم مدیریت مصرف آب را مورد توجه جدی قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار