منابع فلسطینی اعلام کردند یک جوان فلسطینی از اهالی نابلس در پی جراحاتی که نظامیان صهیونیست به او وارد کرده بودند، به شهادت رسید.

یک جوان فلسطینی صبح امروز (سه شنبه) بر اثر جراحت وارده در حمله نیرو‌های رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسید.

این جوان به نام «محمد عرایشه» حدود دو هفته پیش درپی یورش نظامیان صهیونیست هدف اصابت گلوله قرار گرفت. در همان حمله ۳ مبارز فلسطینی به نام‌های ابراهیم النابلسی، اسلام صبوح و حسین طه به شهادت رسیدند.

شایان ذکر است محمود الزهار، از رهبران برجسته جنبش حماس درپی شهادت ابراهیم النابلسی تاکید کرد خون شهدای فلسطینی مشوقی برای مقاومت شجاعانه در برابر رژیم اشغالگر و اقدامات تروریستی آن باقی خواهد ماند.

محمود الزهار  با تاکید بر اینکه مقاومت گزینه ملت فلسطین برای دفاع از اماکن مقدس و شکست رژیم اشغالگر و محافظت از مردم است، تصریح کرد وصیت شهید النابلسی این است که مقاومت نباید سلاح خود را به زمین بگذارد و دست از مبارزه بکشد تا نابودی رژیم اشغالگر و آزاد سازی سراسر اراضی اشغالی فلسطین محقق خواهد شد. الزهار همچنین از رشادت و فداکاری‌های النابلسی و یاران قهرمانش در نابلس و در همه شهر‌ها و سرزمین‌های فلسطین تجلیل کرد.

شهادت محمد عرایشه در نابلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار