دعوت رئیس‌جمهور از نخبگان برای ارائه پیشنهاد‌ها و انتقادات از عملکرد دولت

حجت‌الاسلام رئیسی از نخبگان و صاحب نظران دعوت کرد تا با ارائه دیدگاه‌ها، ​پیشنهاد‌ها و انتقادات، دولت را از نظرات خود بهره‌مند کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در حاشیه مراسم تجدید میثاق اعضای هیئت دولت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم امام راحل در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت گفت:​ در این هفته باید عملکرد دولت برای مردم تبیین شود و نخبگان و صاحب نظران با بیان دیدگاه‌ها، ​پیشنهاد‌ها و انتقادات، دولت را بهره‌مند کنند.

رئیس جمهور با اشاره به فراز‌هایی از اندیشه‌ها و سیره امام خمینی (ره) اعتماد مردم را سرمایه‌ای بزرگ دانست و گفت: دولت سرلوحه کار خود را باور به مردم و مردمی اداره کردن کشور می‌داند و تجربه سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ما نشان داد هر جا به جوانان و مردم اعتماد کردیم آنجا موفق بوده ایم.
 
آقای رئیسی به عدالت در آموزه‌های امام راحل اشاره کرد و افزود:​ امام خمینی (ره) همواره بر قوانین عادلانه برای مجلس، ​داوری عادلانه برای قضات و اجرای عادلانه برای مجریان تاکید می‌کردند.
 
رئیس جمهور، اجرای عدالت را در دستور کار دولت دانست و گفت:​ باید در گزینش افراد دقت شود که انسان‌های عادلی باشند.
برچسب ها: رئیسی ، دولت سیزدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۶:۳۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
بنام خدا. محضر مبارک ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی دامت برکاته. جناب آقای رئیس جمهور وزارت بهداشت از سه وزارتخانه بهداشت و در مان و آموزش پزشکی تشکیل شده و به هیچ کدام از این سه مورد نمی تواند رسیدگی کند. بودجه و منابع مالی سه وزارتخانه جداگانه را به جیب مبارک می زند ولی به هیچ کدام پاسخ گو نیست. قشر دندان ساز را ریشه کن کرد. قشر عطار هم ریشه کن خواهد شد. ولی نقاط صفر مرزی همچنان محتاج متخصصین بالای تهران نشین ها هستند. معاونت بهداشت و درمان دفتر فرح جهلوی معدوم الهام بخش ادغام این سه وزارتخانه در یکدیگر بوده و چه دکتر منافی یا هر کس دیگری این جفا را در حق ملت ایران روا داشتند. از هشتاد میلیون جمعیت فقط یک نفر از مدارس دولتی به کنکور راه یافت. این نقض به معنای واقعی کلمه عدالت است. چهل سال است که قشر پزشک این موضوع را مکتوم نگه داشته و ملت را سرگردان خود کرده است. بهداشت و درمان مختص معاونت دفتر فرح دیبا بوده که به خورد ملت انقلابی ما داده اند و ما هنوز در این جهل مرکب دست و پا میزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
انتقاد!!!! فقط زحمت بکشید به سوپری سر کوچه سر بزنید و قیمتها را در زمان خودتان تجزیه و تحلیل کنید همه چیز دستتان می آید
آخرین اخبار