مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۲۸۵ میلیارد ریالی متخلفان از بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک مرداد ماه خبر داد.

غلامرضا سالاری اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان از واحد‌های صنفی، تولیدی و خدماتی در ماه مرداد انجام شده است.

او ادامه داد: این بازرسی‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی نظارت از جمله اتاق اصناف، سازمان صمت، شبکه‌های بهداشت و استاندارد انجام و با توجه به حضور رییس شعبه تعزیرات در این بازرسی‌ها، پرونده‌های متشکله، در محل رسیدگی و متخلفین اعمال قانون شده اند.

سالاری افزود: بیشترین تمرکز در گشت‌های مشترک بر حوزه تولید و عرضه کالا‌های اساسی بوده که با توجه به اهمیت موضوع، مجازات‌های سنگینی برای متخلفان صادر و اجرایی شده است.

او با اشاره به جریمه ۲۸۵ میلیارد ریالی متخلفان در گشت‌های مشترک مرداد ماه، گفت: پیگیری و رسیدگی به گزارشات و شکایات شهروندان در اولویت اقدامات گشت‌های مشترک است از این رو شهروندان می‌توانند گزارشات خود را به سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات اعلام کنند تا مراتب توسط گروه‌های بازرسی بررسی شده و با متخلفان برخورد تعزیراتی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار