عبدالملک بدرالدین:

بزرگترین تهدید امت، تلاش برای به بردگی گرفته شدن از سوی آمریکاست

رهبر انصارالله یمن، برگترین تهدید امت اسلامی را تلاش برای به بردگی گرفته شدن از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.

عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن، در سخنرانی خود در برابر جماعتی که در راهپیمایی بزرگداشت شهادت زید بن علی (برادر امام باقر) در صنعا، برگزار شد، گفت: در سایه طغیان دوران امویان، امام زید تلاش داشت تا امت [اسلام]را از استبداد برهاند. سرکشان بنی امیه قران کریم و پیامبر را نیز مسخره می‌کردند.

او در ادامه گفت: بزرگترین تهدید این امت، تلاش برای به بردگی کشیدن و تسخیر شدن از سوی آمریکا و اسرائیل است. توطئه‌هایی که دشمنان برای هدف قرار دادن این امت با فتنه انگیزی‌ها در اوضاع داخلی انجام می‌دهند، بخشی از این جنگی است که از خلال تفرقه افکنی‌ها میان امت انجام می‌دهند.

رهبر انصارالله یمن همچنین گفت: اولویت‌های امروز ما در سه نقطه نهفته است که اولین آن مقابله با تجاوزاتی است که آمریکا و اسرائیل پشت آن هستند. با توجه به آتش بس موجود نباید تصور کنیم که جنگ تمام شده است. یکی از اولویت‌های ما در آتش بس موقت، حفظ آمادگی بالا و توجه به تمام نقشه‌های دشمنان است.

وی گفت: اکنون تمامی درآمد‌های نفت و گاز ما توسط ائتلاف متجاوز به تاراج رفته و تلاش برای یافتن جایگزینی برای این درآمد‌های غارت شده موضوع ساده‌ای نیست. یکی دیگر از اولویت‌های ما، پایبندی به مواضع اصولی خود در قبال آرمان فلسطین و در برابر عادی‌سازی و رابطه با مردم آزاده ملت است.

عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: به ائتلاف متجاوز توصیه می‌کنم از آتش بس برای پایان دادن به تجاوزات و محاصره خود استفاده کند، زیرا عواقب ادامه آن برای آن‌ها وخیم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرفیع شفیع زاده
۰۱:۰۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
اولان دین عطرت اهل‌بیت وقرآن از هم جدا نیستند چونکه حضرت رسول‌ پیامبر اسلام فرموده هم درقرآن کریم هم نهج‌البلاغه هم سید رضی رحمت علیه تعید کرده در بسار جاهای نهج‌البلاغه آن طور که بنده مطالعه کردم خدا قوت سپاسگزارم چونکه باز هم موقع مطالعه کردن است عزت زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
حرفش کاملا درسته اما این بنده صالح خدا، ایرانخودرو و سایپا بالای سرش نبودن خخخخخخ
United States of America
مبارز
۲۳:۳۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
پیروزی وعده ی خداوند است در قرآن


یالثارات الحسین (ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
امریکا میخواد همه را برده و نوکر خودش کنه.مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
گرسنمه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
درود بر مرد فهمیده
آخرین اخبار