سرپرست فرمانداری میامی گفت: هفته دولت ۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان در میامی به بهره‌برداری می‌رسد.

عباس طاهرانپور گفت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۱۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

وی به افتتاح ۶۳ طرح هفته دولت در شهرستان میامی اشاره کرد و ابراز داشت: آب و فاضلاب ۱۳ طرح، منابع طبیعی و آبخیزداری چهار طرح، راه و شهرسازی ۲ طرح، جهاد کشاورزی ۹ طرح، شهرداری رضوان یک طرح، امور عشایری سه طرح، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهار طرح، دهیاری‌ها ۱۰ طرح، شرکت گاز یک طرح، ورزش و جوانان ۲طرح، دانشگاه علوم پزشکی هفت طرح، توزیع برق ۶ طرح و کمیته امداد یک طرح در این شهرستان برای افتتاح دارند.

سرپرست فرمانداری میامی اظهار داشت: چهار طرح راه و شهرسازی، چهار طرح شرکت توزیع برق، چهار طرح آب و فاضلاب، چهار طرح دهیاری‌ها و یک طرح کمیته امداد در سطح شهرستان میامی کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میامی به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته معرفی شده است، گفت: امسال بودجه‌های مناسبی در راستای محرومیت‌زدایی تخصیص یافت.

به گفته وی، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و افتتاح طرح‌های مختلف در هفته دولت انجام می‌شود.

طاهرانپور ادامه داد: سال گذشته اقدام‌های مناسبی از سوی دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف شامل گازرسانی، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و اشتغال صورت پذیرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.