مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طرح ملی حامیم به منظور توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از ۵ شهریور شروع خواهد شد

حجت الاسلام حسین حیدری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی: طرح ملی حامیم به منظور توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از ۵ شهریور شروع خواهد شد و تا ۱۱شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح مربوط به دوره توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است؛ که در هر استانی به صورت مجزا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسین حیدری اضافه کرد: ارائه راه کار‌ها برای تعالی کشور به عهده حلقه‌های میانی یا حامیم است.

وی گفت: تقویت نقش دفاتر نهاد رهبری، روحیه اعتقادی و فکری دانشجویان، امیدآفرینی و استفاده از فرصت شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان از جمله اهداف این طرح است.

رئیس دفاتر نهاد رهبری در استان افزود: ۱۳۰ استاد برجسته کشور قرار است کتاب‌های هم رزمان حسین، اندیشه اسلامی و کتاب خط امام را تحلیل، بررسی و به دانشجویان آموزش می‌دهند.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: بررسی تحولات منطقه و جهان در رابطه با صهیونیسم شناسی هم برای دانشجویان برگزار می‌شود.

وی گفت: فن بیان، مهارت ارتباط موثر از جمله کارگاه‌های مهارتی موثر است که قرار است برای دانشجویان فرهنگی برگزار شود.

رئیس دفاتر نهاد رهبری در استان افزود: برنامه‌ها بر اساس کلاس‌های تیمی انجام می‌شود تا دانشجویان بیشتر به صورت گروهی با هم فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام حیدری گفت: برنامه‌ها از ۵ شهریور شروع خواهد شد و تا ۱۱شهریور ادامه خواهد داشت.

وی به محل برگزاری برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: محل برگزاری برنامه‌ها به صورت جدا برای خواهران و برادران در داخل خود دانشگاه انجام می‌شود و سهمیه استان در حدود ۳۱۳نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار