سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی:

دخالتی در فعالیت‌های فدراسیون همگانی نداریم

علی خلیلی گفت: دخالتی در فعالیت‌های فدراسیون همگانی نداریم و در کنار این فدراسیون برای همگانی کردن ورزش و افزایش میزان آمادگی جسمانی مردم، تلاش می‌کنیم.

علی خلیلی ، سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با تاکید بر اینکه ایجاد فدراسیون آمادگی جسمانی، افزایش میزان فعالیت بدنی آحاد جامعه را در پی خواهد داشت، گفت: دخالتی در فعالیت‌های فدراسیون همگانی نداریم و در کنار این فدراسیون برای همگانی کردن ورزش و افزایش میزان آمادگی جسمانی مردم، تلاش می‌کنیم

علی خلیلی در پاسخ به اینکه آیا تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی با اهداف فدراسیون ورزش‌های همگانی در تضاد است یا خیر و موازی کاری به شمار نمی‌آید؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه بنده مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان هستم و به نوعی در موضوع تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی تصمیم‌گیر بوده ام، این وزارتخانه بر اساس قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش باید توسعه ورزش‌های همگانی و فعالیت‌های بدنی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: همه کارشناسان تاکید دارند که ایجاد فدراسیون آمادگی جسمانی برای افزایش فعالیت‌های بدنی به منظور همگانی کردن ورزش، موثر خواهد بود و فرصتی است که می‌تواند جامعه ۸۰ میلیونی ایرانیان را تحت پوشش قرار دهد.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده در فدراسیون آمادگی جسمانی، تمامی فدراسیون‌ها، آحاد جامعه و افرادی که قصد دارند به صورت همگانی ورزش کنند را در بر می‌گیرد و همگی باید آمادگی جسمانی لازم را داشته باشند، عنوان کرد: اساس و پایه توسعه فعالیت‌های بدنی، آمادگی جسمانی است و همکاران ما نیز در فدراسیون همگانی بار‌ها مصاحبه و اذعان کرده‌اند که کم‌تحرکی در جامعه افزایش پیدا کرده است و باید افزایش فعالیت‌های بدنی را مدنظر قرار دهیم.

خلیلی افزود: با ایجاد فدراسیون آمادگی جسمانی، قطعا در کنار فدراسیون همگانی تلاش خواهیم کرد تا شاهد توسعه ورزش همگانی و میزان آمادگی جسمانی جامعه مخاطب باشیم و دخالتی در فعالیت‌های فدراسیون همگانی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد فدراسیون آمادگی جسمانی برای فدراسیون ورزش‌های همگانی فرصتی ایجاد خواهد کرد تا برای همگانی کردن ورزش بیش از پیش تلاش کند، گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی می‌تواند برای رایگان کردن ورزش برای عموم مردم فعالیت کند و خود را مشغول مقوله آمادگی جسمانی و حرکات جسمانی، باشگاه‌های آمادگی جسمانی و برگزاری دوره‌های آموزشی که در این حوزه اتفاق می‌افتد نکند و برای فرهنگ‌سازی و عمومی کردن ورزش همگانی اهتمام لازم به خرج دهد و فعالیت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار