مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال پروژه برقرسانی در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

غلامرضا حشمتی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت امسال بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی میزان اعتبارات پروژه‌های افتتاحی هفته در استان بوشهر را هزار و ۹۸۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال پروژه نیز در این هفته در استان آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: این پروژه‌ها شامل نیرورسانی، توسعه، بازسازی و بهینه سازی شبکه توزیع نیروی برق شامل تهیه، مصالح، نصب و احداث شبکه و تأسیسات است.

افزایش سطح عایقی ۱۱ به ۲۰ کیلوولت

وی مهمترین پروژه استان را نیروگاه تولید پراکنده بوشهر با ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار عنوان کرد و ادامه داد: به منظور تسریع در تکمیل پروژه‌ها و تأمین نیاز‌های مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

حشمتی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در چند سال اخیر پروژه‌های متعددی را در راستای پایداری برق خانگی و همچنین برق بخش‌های صنعتی و کشاورزی اجرایی کرده است.

وی از افزایش سطح عایقی ۱۱ به ۲۰ کیلوولت محلات جنوبی شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: فیدربندی ایستگاه هلیله، برق‌رسانی به پروژه‌های آب‌شرین‌کن‌های استان و برق‌رسانی به جزیره فارسی از جمله برنامه‌ها بوده است.

تقویت برق شهرستان‌های جم و تنگستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از احداث ۳۰ کیلومتر شبکه‌های فشار متوسط برای تقویت برق شهرستان‌های جم و تنگستان خبر داد و افزود: ۱۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط جهت برق‌رسانی به پمپاژ حاج مهدی و تقویت برق نخیلات و روستا‌های مجاور احداث شد.

وی تبدیل سیم آلومینیوم به روکش‌دار به میزان ۱۰۰ کیلومتر در استان خبر داد و اضافه کرد: تبدیل سیم به کابل به میزان ۲۵۰ کیلومتر در سطح شبکه‌های برق استان بوشهر اجرا شده است.

حشمتی از اصلاح شبکه‌های آسیب دیده بر اثر حوادث غیرمترقبه مانند زلزله در استان خبر داد و گفت: تعویض بیش از هزار و ۵۰۰ اصله پایه‌های برق معیوب و فرسوده در شبکه‌های برق استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به برق‌رسانی به متقاضیان شهری و روستایی در سطح استان بوشهر، از افزایش پایداری تأسیسات توزیع به تعداد ۴۲۰ خطوط در استان خبر داد.

وی ادامه داد: بدون شک یکی از دستاورد‌های مهم دولت مردمی امسال گذر موفق و بدون خاموشی از پیک بار تابستان علی رغم کمبود بیش از ۱۵ هزار مگاوات تولید در کشور عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.